עם העדכון המבוקש למערכת המשימות ברואטו חשוב שתישארו עירניים לכמה ניואנסים:

א. ניתן להקים משימות על לקוחות טרום יעוץ רק במידה ולא קיים לקוח פעיל הנושא את אותו מספר הזהות, במידה ותנסו להקים את המשימה על ה"תאום" ממחלקת הטרום יעוץ - המערכת "תדרוס" את ההגדרה ותשייך את המשימה אל "התאום" הפעיל.
 
ב. עמוד משימות לקוח יציג גם את המשימות של שני ה"תאומים" (במידה ויש שני תאומים כמובן), הנ"ל תקף גם לעמוד משימות לקוח מתוך עמוד לקוח פעיל, וגם לעמוד משימות לקוח מתוך עמוד לקוח ט. יעוץ.

ג. בטבלת המשימות, כאשר משימה משוייכת ללקוח טרום יעוץ תוכלו לקבל על כך חיווי מבלי להיכנס למשימה עצמה:

ד.  כאשר תפתחו את חלון יצירת המשימה המתעתדת להישמר על לקוח טרום יעוץ, תקבלו על כך חיווי בראש החלון:

חיווי זה יופיע גם כאשר תפתחו חלון של משימה קיימת, אם היא נשמרה כמשימת טרום יעוץ

ה. במידה וקיים "תאום" פעיל ותאום מטרום יעוץ , שיוך הקבצים אל המשימה עצמה יתנהל ללא השפעה, אך כידוע - הקבצים מתווספים גם אל תיק הלקוח שאליו המשימה משוייכת, שימו לב לכך. אם המשימה תשוייך ללקוח פעיל הקבצים יתווספו אל קבצי הלקוח הפעיל, ולחילופין.

ו. במידה וקבעתם תזכורת על משימת טרום יעוץ, יהיה חיווי על טרום יעוץ במייל שתקבלו. גוף המייל יתחיל במילים "תזכורת לביצוע משימת טרום יעוץ", כך שלא תתבלבלו.

ז. משימה המשוייכת ללקוח טרום יעוץ לא תועתק אל הלקוח הפעיל (בניגוד למה שאנו עושים עם קבצי לקוח) במידה ובשלב כלשהו תבחרו להשתמש בפונקציית "הקם כלקוח פעיל" מעמוד הטרום יעוץ.
למי ששכח - מדובר על הכפתור הזה:

הנ"ל תקף גם לפעולה בכיוון ההפוך - מלקוח פעיל ללקוח טרום יעוץ
 

אם נשארה לכם שאלה, או שלא הסברנו משהו עד הסוף - אנחנו כמו תמיד נשמח לענות דרך הצ'אט.

האם מצאת את התשובה שלך?