צוות הפיתוח שלנו עובד כרגיל על פיתוחים ושיפורים של המערכת הקיימת, וגם השבוע הגענו אליכם עם מספר שדרוגים שתשמחו להכיר!

חיפוש פשוט בפרודוקציות שהועלו

בעמוד העלאת קבצים נוספה אופציה שימושית במיוחד בטבלת הפרודוקציות שהועלו למערכת. ניתן לחפש בשורת החיפוש בקלות לפי מספר תעודת הזהות של הסוכן המשווק (או תאריך העלאת הקובץ/שם החברה), ובעמודת פעולות, באמצעות לחיצה על אייקון זכוכית המגדלת, ניתן לוודא את הימצאות מספר הפוליסה / ת.ז הלקוח הרלוונטי בקובץ הנבחר. 😎🔍

הוחזר כפתור מחיקת פוליסות כפולות! 🎉

בעמוד הגדרות החזרנו את האופציה לבצע מחיקה של פוליסות כפולות. בלחיצה על אופציה זו המערכת תתחיל לסרוק את כל הקבצים שהועלו עליה, ולמחוק פוליסות עם פרטים זהים ותאריכי נכונות שונים. כשהמערכת תזהה קובץ כזה, היא תוודא שכל שאר הנתונים זהים, ותשאיר רק את הקובץ עם תאריך הנכונות העדכני ביותר.
פעולה זו יכולה לקחת מספר דקות בהתאם לנפח המידע שהועלה למערכת, אז אין מה להיבהל, רק לפתוח טאב חדש ולהמשיך לעבוד 😉

לשמור על דו"ח מרוכז ומעודכן!

אם עדיין לא גיליתם את האופציה של דו"חות מרוכזים, אז תיקחו לעצמכם קצת זמן וקראו את המאמר הבא, הוא יחסוך לכם הרבה שעות של זמן תפעול!
בגלל שהדו"חות המרוכזים נוצרים במערכת בתאריך מוגדר מראש(ה20 לכל חודש), מידע שמגיע לאחר מכן ישאיר את הדו"ח לא מעודכן. לכן הוספנו לאחרונה אופציה להכין דוחות חודשיים לשליחה שלא בתאריך הקבוע, מה שיאפשר לכם לוודא שהמידע שמגיע ללקוחות שלכם הוא העדכני ביותר שיש!

אופציה לבטל בקשות למסלקה

בהתאם לבקשות שקיבלנו ממספר סוכנים, הוספנו בשבוע האחרון אופציה לגישה נוחה של הסוכן לביטול בקשות במסלקה הפנסיונית. אם למשל, הסוכן הגיש בקשה לקבלת מידע על לקוח מסויים לפני כמה חודשים, ומעוניין לקבל עכשיו מידע עדכני, נוכל לעשות את זה בקלות ישירות מתיק הלקוח, בקטגוריית מסלקה פנסיונית בתפריט הניווט מצד ימין. שם בתחתית העמוד נוכל לראות תיעוד של בקשות למסלקה שהוגשו, ובמקרה הצורך לבטל בנוחות בקשות קודמות ולהגיש חדשות 

שימו לב שניתן לבטל בקשות רק אחרי שעבר חודש בכדי לא לאבד מידע רלוונטי בטעות 🥂

וכמה עדכונים בקטנה:

  • נוספה אופציה נוחה לסדר את טבלאות האקסל שייוצאו מהמערכת לפי עמודת תאריך לשמירה על הסדר.

  • בייצוא משימות לאקסל נוספה עמודה של המעסיק המשוייך למשימה.

  • תוקן באג בייצוא דוחות לאקסל, ועכשיו דמי ניהול צבירה ודמי ניהול הפקדה מעודכנים לפי הנתונים שמופיעים במערכת.


יש לכם הארות, הערות, שאלות או הצעות לשיפור? דברו איתנו, צוות התמיכה שלנו תמיד ישמח לשיחה 💌

האם מצאת את התשובה שלך?