חלק חשוב מעבודת הסוכן כוללת פגישות שירות ושמירה על קשר עם לקוחות ותיקים יחד עם צירוף לקוחות חדשים. המסלקה הפנסיונית, שפועלת מתוקף יוזמה של משרד האוצר, מאפשרת לנו לקבל תמונת מצב רחבה ועדכנית שעוזרת לנו בתהליך העבודה במספר שלבים.

קבלת מידע טרום ייעוץ

קבלת קובץ פישינג (טרום ייעוץ 9100) הוא חלק הכרחי בעבודה מול לקוח חדש, כפי שחויבנו לעשות על ידי האוצר. מערכת רואטו דואגת להקל על עבודת הסוכן גם כאן, ובעת הקמת לקוח טרום ייעוץ, ישירות מטופס מילוי הפרטים, יכולים הסוכנים לשלוח את הבקשה ישירות למסלקה הפנסיונית. לאחר 2-3 ימי עסקים, כאשר כל המידע יגיע מהחברות היצרניות, יופיע בעמוד הלקוח במערכת קובץ XML להורדה ישירה מהמערכת. הקובץ נשאר זמין להורדה בכל עת, כך שכל המידע נשמר לכם במקום מרוכז אחד!

הגשת ייפוי כוח למסלקה

גם את יפוי הכח אפשר להגדיר ולהגיש למסלקה הפנסיונית דרך המערכת, בצירוף החברות הרלוונטיות, יחד עם תעודת הזהות (כולל הספח) ומסמך חתום של ייפוי כוח ב'1.

עדכון פרטי לקוח

בעמוד הלקוח במערכת, בחלונית בצד ימין, מופיעה האופציה של 'הגדרות לקוח'. בלחיצה על האופציה הזו יפתח לנו חלון עם כל פרטי הלקוח. בעת שינוי שם/משפחה, מין או כתובת מגורים, יכול הסוכן לעדכן את המידע החדש, ולשלוח את המידע למסלקה הפנסיונית שמעדכנת את היצרניות הרלוונטיות.

פרודוקציה מתמשכת

משיכת פרודוקציה חודשית בצורה אוטומטית חוסכת את זמן התפעול גם של הסוכן וגם של איש/אשת התפעול! התהליך חוסך את ההורדה והעלאה הידנית למערכת, ומוודא שהמידע במערכת נשאר תקין בכל עת. בנוסף, קבצי הפרודוקציה מלאים במידע עדכני עם מאות שדות שמשתדרגים לאורך זמן, ומקלים על עבודת הסוכן.

שמירה על מידע עדכני במערכת מאפשר שמירה על פורטל לקוחות עדכני, ואופציה נוחה לשלוח דו"חות מרוכזים בכל עת. בקרו במאמר הבא בכדי להבין איך לתחזק את הקשר עם הלקוח!

האם מצאת את התשובה שלך?