צוות המפתחים שלנו ממשיך לעבוד קשה בשביל לשפר את המערכת, ולאפשר לכם המשיך לעבוד בקלות!

שיפורים במערכת הטלמיטינג שלנו

בעקבות בקשות שלכם, מעכשיו טלפנים עם ההרשאה המתאימה יוכלו להעלות קבצי לידים מהקמפיינים השונים שלכם למערכת, בשביל להבטיח שכל המידע החשוב ירוכז במקום אחד. לפרטים נוספים אתם מוזמנים ליצור קשר בצ'אט שלנו עם התמיכה הטכנית שתמיד שמחים לעזור.
בנוסף, ניתן מהיום להעלות קבצי הקלטת שיחות טלפוניות (ACC) למערכת למעקב פשוט.

שיפורים מול המסלקה

תוקן הבאג שקשור לפרודוקציה מתמשכת כאשר לא הוגשה בקשה ראשונית, כשבנוסף בוטלה יצירת כפילות בקשות בכל הנוגע לשינוי פוליסה מול החברה היצרנית.
ובהתאם לבקשות שקיבלנו, מעכשיו בעת יצירת פרודוקציה ידנית הוספנו חיווי שיעזור להבין מה המידע שחסר בשביל לצמצם את זמן התפעול ולייעל את התהליך אפילו יותר.

ועוד כמה שיפורים בקטנה:

  • שיפרנו את זמן השליחה של מייל מהמערכת שמכיל קבצים

  • תיקנו את כפתור 'ניקוי חיפוש' בעמוד משימות

  • בנוסף בעמוד משימות, הוספנו עמודת צעד נוכחי בטיפול למעקב נוח

  • בהר הביטוח הוספנו את שם הכיסוי לפוליסות בעלות כיסויים בחלונית שתקפוץ במעבר עם העכבר

  • תוקן הבאג שהפריע להפוך לקוח טרום ייעוץ ללקוח פעיל

  • ושיפרנו את ביצועי המערכת ומהירות התפעול במספר אזורים במערכת, כולל בעמוד משימות, עמוד דוחות אקסל ובעמוד פעולות פיננסיות.

אם יש לכם הארות, הערות, בעיות או הצעות לשיפור, אנחנו תמיד שמחים לשמוע ממכם! צרו איתנו קשר ונשמח להמשיך להתקדם יחד אתכם 💌

האם מצאת את התשובה שלך?