בשגרת היום העמוסה של סוכן הביטוח, לצד מספר הולך וגדל של פגישות עם לקוחות חדשים, לא תמיד פשוט למצוא זמן לשמור על קשר עם הלקוחות הקיימים, במיוחד עם לקוחות שלא מתעניינים באופן קבוע בשינויים והעדכונים בתיק שלהם.

כולנו מכירים את הרגע בו לקוח שהצטרף אלינו לפני מספר חודשים, או שנים, מתקשר לשאול אותנו מה התחדש בתיק שלו, מה שמאלץ אותנו לדחות את כל שגרת היום שלנו בשביל לברר איפה בדיוק התיק נמצא ואיזה תוכניות הוא כולל. אז איך אפשר לצמצם את זמני התפעול וגם לשמור על קשר קבוע עם הלקוחות הקיימים שלנו?

אחד העקרונות החשובים ביותר של רואטו הוא הרצון לעזור לסוכני הביטוח השונים לשמור על קשרי הלקוחות שלהם בפשטות וללא מאמץ. אז בואו נדבר על האופציה של שליחת דו"חות מרוכזים. 

בסרגל הכלים הימני של המערכת, נראה מספר כלים שישמשו  אותנו. הראשון יהיה הכלי של עמוד לקוחות. למאמר מפורט על עמוד לקוחות, בקרו בלינק הבא. 

כאשר נכנס לעמוד לקוחות במערכת, נראה מצד שמאל של החלון למעלה שתי אופציות

בלחיצה על האופציה של עדכן סטטוס לקוחות, נוכל לבחור בקלות פרמטרים שונים להגדרת לקוח כלקוח כסף, זהב או פרימיום. האופציה השימושית הזאת יכולה להיקבע בצורה אוטומטית לפי גודל התיק, סך דמי הניהול או כמות המוצרים של הלקוח.

לאחר שנסווג את הלקוחות, נבחר באופציה של הגדרת דוחות לשליחה. דבר שיפתח לנו חלון נוסף בו נוכל להגדיר את תדירות שליחת הדוחות בהתאם לסיווג הלקוחות שבחרנו. הדוחות נשלחים בצור אוטומטית, לפי אופציה של דו"ח חודשי, רבעוני, חצי שנתי או שנתי.

ברגע שהדו"חות יהיו מוכנים תקבלו על כך הודעה כשתיכנסו למערכת:

בלחיצה על הכפתור הירוק, יופיע החלון הבא

 וזה הכל! תוכלו לראות את הדו"ח של כל לקוח בנפרד, להחליט אם אכן לשלוח להם את הדוח למייל, או לראות אם היה שינוי בפוליסות

*הדוחות נוצרים ב20 לכל חודש, אם העלתם מידע למערכת לאחר תהליך זה, תוכלו לעדכן את הדוחות המרוכזים באמצעות כניסה לעמוד הגדרות בסרגל הכלים העליון במערכת, ובחלונית 'הגדרות דוחות' בתחתית העמוד, נלחץ על 'הכן דוחות חודשיים לשליחה'.  

האם מצאת את התשובה שלך?