בכדי לשפר את שירות הלקוחות ולאפשר תמיכה קלה, קיים צ'ט פשוט למערכת שמאפשר שיחה נוחה עם אנשי התמיכה הטכנית שלנו. בואו נלמד איך לעשות את זה. 

בתחתית החלון של מערכת רואטו, מצד ימין/שמאל (תלוי בשפת המחשב) נמצא את חלונית הצ'ט של המערכת.

בלחיצה על הסימן, יפתח לנו חלון צ'אט בו יופיעו הנחיות פשוטות. 

נוכל לבחור אם נרצה להתחיל שיחה חדשה, אשר תעלה אוטומטית אצל צוות התמיכה הטכנית שלנו במהלך שעות הפעילות, ולקבל תשובה בזמן אמת על המערכת.

או שנוכל לבחור באופציה הנוספת של מציאת תשובה במהירות, שתעזור לנו גם מחוץ לשעות הפעילות. 

תוכלו לחפש את נושא השאלה שלכם בלשונית החיפוש, וכך להגיע לכל המאמרים שהצוות שלנו כתב בנושא.

נתקלתם בבעיה שלא מצאתם לה פתרון? צרו איתנו קשר, אנחנו תמיד שמחים לעזור!
https://app.roeto.co.il/requestsandissues

האם מצאת את התשובה שלך?