אחת מהאופציות הפשוטות והמועילות של מערכת רואטו היא אופציית הסינכרון עם תיבת המייל שלכם, בין אם מדובר בחשבון ג'ימייל או ב Office 365.

בכניסה למערכת רואטו, בצד ימין של המסך מופיע סרגל הכלים שלנו שכולל מגוון כלים שימושיים. בתחתית הסרגל, נראה את האופציה של רואטו מייל (החדש). קיימות שתי גרסאות, כשמערכת מייל גולד דורשת תשלום נוסף ונדון בה בהמשך.

בכניסה הראשונה לעמוד המייל, יופיע לנו העמוד הבא:

בתחתית העמוד יופיע כפתור לחצו כאן לחיבור תיבת המייל+.
בלחיצה על כפתור זה יפתח העמוד הבא בו נמלא את כתובת המייל אותה נרצה לסנכרן עם המערכת

לאחר שתזינו את כתובת המייל תצטרכו לאשר הרשאה למערכת לבצע שינויים בתיבת המייל שלכם בכדי שתוכלו לתפעל אותה כראוי מתוך המערכת.

לאחר האישור יתחיל תהליך הסנכרון שעשוי לקחת מספר דקות, ובסופו תיהנו מסנכרון מלא של המערכת ותיבת המייל שלכם.

מערכת המיילים כוללת מספר יתרונות, וביניהם:

  • צירוף פשוט של מסמכים מתוך תיק הלקוח

  • חיפוש אנשי קשר מתוך המערכת לפי ת.ז או כתובת מייל

  • שליחת מייל בקליק מתוך תיק הלקוח

  • התממשקות מלאה עם שירותי G-SUITE)GMAIL) או office 365

  • שיוך מייל בקלות לתיק הלקוח או היצרן כך שכל המידע מרוכז במקום אחד

ממליצים לכם לקרוא גם את המאמר הבא ולהבין את היתרונות של מערכת מייל גולד


משהו לא ברור? לא עובד? צרו איתנו קשר, אנחנו תמיד שמחים לשמוע ממכם!

האם מצאת את התשובה שלך?