אופציה מעולה שהמערכת מציעה היא פורטל הלקוחות, שמאפשרת ללקוחות שלכם להתעדכן בצורה עצמאית בשינויים שמתרחשים בתיק שלהם, בהתאם למידע שתבחרו להציג להם. 

בסרגל הכלים הימני של המערכת, נמצא את כלי פורטל הלקוחות. לכל המאמרים בנושא פורטל הלקוחות בקרו בלינק הבא

בפעם הראשונה שנכנס לעמוד זה, יופיע לנו חלון שיעזור לנו להקים את הפורטל במספר צעדים פשוטים. אם כבר הקמתם את הפורטל שלכם, בקרו במאמר הבא שמסביר על הכלים השונים בעמוד.

בלחיצה על כפתור 'הבא' שנמצא בתחתית החלון מצד שמאל, נעבור לחלון הבא, בו נמלא את השם שבחרנו לפורטל, רצוי שיהיה בהתאם לשם החברה. לאחר מכן נוסיף את השם באנגלית, בכדי שהתכנה תייצר לנו כתובת אתר ייחודית, ולבסוף, נוסיף את הלוגו שלנו. בפורמט של קובץ JPG/PNG. שימו לב שעדיף לבחור לוגו רוחבי עד 2 מ"ב.

לאחר שנקים את הפורטל, הדף עצמו ישתנה ונוכל לראות בו את כל הפרטים החשובים, כולל לקוחות שנרשמו לפורטל, תדירות העדכונים שלהם ועוד. מצד ימין של החלון מופיעות מספר אופציות, ראשי, הגדרות, והתאמת פורטל.

הגדרות: בחלון הזה תוכלו לשנות את שם הפורטל, לקבל לינק לפורטל, להוסיף או לשנות הודעה שתופיע ללקוחות בעמוד הכניסה לפורטל ולשנות את הלוגו אם תבחרו.

התאמת פורטל: בחלון הזה תוכלו לבחור בקלות את המידע שיוצג ללקוחות הנכנסים. תוכלו לבחור אם תרצו להציג את פירוט דמי הניהול, להציג גרף היסטוריית תשואות, לאפשר או לבטל הפקת דוחות מתוך הפורטל, ולבחור אם לאפשר ללקוחות לצפות בנתוני טרום ייעוץ במידה וקיימים 📊

למידע נוסף על ניהול הפורטל, בקרו במאגר המידע שלנו! יש לכם שאלות? משהו לא ברור? שלחו לנו הודעה בצ'אט האתר.

האם מצאת את התשובה שלך?