בשגרת היום העמוסה של סוכן הביטוח, לצד מספר הולך וגדל של פגישות עם לקוחות חדשים, לא תמיד פשוט למצוא זמן לשמור על קשר עם הלקוחות הקיימים, במיוחד עם לקוחות שלא מתעניינים באופן קבוע בשינויים והעדכונים בתיק שלהם.

כולנו מכירים את הרגע בו לקוח שהצטרף אלינו לפני מספר חודשים, או שנים, מתקשר לשאול אותנו מה התחדש בתיק שלו, מה שמאלץ אותנו לדחות את כל שגרת היום שלנו בשביל לברר איפה בדיוק התיק נמצא ואיזה תוכניות הוא כולל. אז איך אפשר לצמצם את זמני התפעול וגם לשמור על קשר קבוע עם הלקוחות הקיימים שלנו?

אחד העקרונות החשובים ביותר של רואטו הוא הרצון לעזור לסוכני הביטוח השונים לשמור על קשרי הלקוחות שלהם בפשטות וללא מאמץ. אז בואו נדבר על האופציות השונות במערכת שיעזרו לנו בדיוק עם זה.

1. שליחת דוחות תקופתיים ללקוחות

בסרגל הכלים הימני של המערכת, נראה מספר כלים שישמשו  אותנו. הראשון יהיה הכלי של עמוד לקוחות. למאמר מפורט על עמוד לקוחות, בקרו בלינק הבא. 

כאשר נכנס לעמוד לקוחות במערכת, נראה מצד שמאל של החלון למעלה שתי אופציות

בלחיצה על האופציה של עדכן סטטוס לקוחות, נוכל לבחור בקלות פרמטרים שונים להגדרת לקוח כלקוח כסף, זהב או פרימיום. האופציה השימושית הזאת יכולה להיקבע בצורה אוטומטית לפי גודל התיק, דמי הניהול או כמות המוצרים של הלקוח.

לאחר שנסווג את הלקוחות, נבחר באופציה של הגדרת דוחות לשליחה. דבר שיפתח לנו חלון נוסף בו נוכל להגדיר את תדירות שליחת הדוחות בהתאם לסיווג הלקוחות שבחרנו. הדוחות נשלחים בצור אוטומטית, לפי אופציה של דו"ח חודשי, רבעוני, חצי שנתי או שנתי.

ברגע שהדו"חות יהיו מוכנים תקבלו על כך הודעה כשתיכנסו למערכת:

וזה הכל!
הדוחות ישלחו בצורה מרוכזת ללקוחות, כשהם כוללים את כל המידע החשוב. שליחת הדוחות עוזרת לבסס את הקשר עם הלקוח, ומראה שהסוכן ממשיך לטפל ולעבוד על התיק.

בואו נדבר על דרך נוספת שעוזרת לסוכני הביטוח של רואטו לשמור על קשר מעולה עם הלקוחות הקיימים שלהם:

2. הקמת פורטל לקוחות 

אופציה מעולה שהמערכת מציעה היא פורטל הלקוחות, שמאפשרת ללקוחות שלכם להתעדכן בצורה עצמאית בשינויים שמתרחשים בתיק שלהם, בהתאם למידע שתבחרו להציג להם. 

בסרגל הכלים הימני של המערכת, נמצא את כלי פורטל הלקוחות. לכל המאמרים בנושא פורטל הלקוחות בקרו בלינק הבא

בפעם הראשונה שנכנס לעמוד זה, יופיע לנו חלון שיעזור לנו להקים את הפורטל במספר צעדים פשוטים. אם כבר הקמתם את הפורטל שלכם, בקרו במאמר הבא שמסביר על הכלים השונים בעמוד.

בלחיצה על כפתור 'הבא' שנמצא בתחתית החלון מצד שמאל, נעבור לחלון הבא, בו נמלא את השם שבחרנו לפורטל, רצוי שיהיה בהתאם לשם החברה. לאחר מכן נוסיף את השם באנגלית, בכדי שהתכנה תייצר לנו כתובת אתר ייחודית, ולבסוף, נוסיף את הלוגו שלנו. בפורמט של קובץ JPG/PNG. שימו לב שעדיף לבחור לוגו רוחבי עד 2 מ"ב.

לאחר שנקים את הפורטל, הדף עצמו ישתנה ונוכל לראות בו את כל הפרטים החשובים, כולל לקוחות שנרשמו לפורטל, תדירות העדכונים שלהם ועוד. מצד ימין של החלון מופיעות מספר אופציות, ראשי, הגדרות, והתאמת פורטל.

הגדרות: בחלון הזה תוכלו לשנות את שם הפורטל, לקבל לינק לפורטל, להוסיף או לשנות הודעה שתופיע ללקוחות בעמוד הכניסה לפורטל ולשנות את הלוגו אם תבחרו.

התאמת פורטל: בחלון הזה תוכלו לבחור בקלות את המידע שיוצג ללקוחות הנכנסים. תוכלו לבחור אם תרצו להציג את פירוט דמי הניהול, להציג גרף היסטוריית תשואות, לאפשר או לבטל הפקת דוחות מתוך הפורטל, ולבחור אם לאפשר ללקוחות לצפות בנתוני טרום ייעוץ במידה וקיימים 📊

לסיכום, הקמת פורטל הלקוחות וסידור שליחת דוחות אוטומטים עוזרת לשמר את הקשר עם הלקוחות הקיימים, וחוסכת לסוכן זמן תפעול יקר.

בשביל לוודא שכל המידע שמופיע במערכת ובדוחות המרוכזים נשאר עדכני, מומלץ ליהנות מחיבור מתמשך לקבלת פרודוקציה בצורה אוטומטית. בקרו במאמר הבא בשביל להבין איך עושים את זה!

משהו לא ברור? לא מובן? צרו איתנו קשר בקלות גם דרך הצ'אט!

האם מצאת את התשובה שלך?