כשנרצה להיכנס לתיק של לקוח ספציפי, נוכל לעשות זאת בקלות בשתי דרכים. הראשונה תהיה חיפוש שמו / מספר תעודת הזהות שלו בסרגל החיפוש העליון במערכת, ולחיצה על שמו. 

והדרך השנייה תהיה חיפוש של שם הלקוח בעמוד לקוחות ולחיצה על אופציית הצג לקוח, או לחליפין לחיצה על מס. תעודת הזהות של הלקוח.

בעמוד תיק הלקוח יופיעו כל התכניות של הלקוח אשר הגיעו מקבצי הפרודוקציה (פרט, פנסיוני, פיננסי, תיקי השקעות ועוד).

בחלונית הימנית בעמוד הלקוח יופיעו מספר פרטים וכלים שימושיים אשר חשוב שנכיר. 

הפק דו"ח 

באופציה זו נוכל לבחור בין מספר כלים. אחד שירכז לנו דו"ח עם כל הפוליסות מכלל חברות הביטוח ותיקי ההשקעות במערכת, כלי נוסף בו נוכל לבחור את הפוליסות הספציפיות שנרצה לייצא להן דו"ח ואופציה של דו"ח אקסל שתוריד לנו בלחיצת כפתור קובץ אקסל מפורט שנוכל לשלוח בקלות.

משימה / פעולה פיננסית

בעת הקמת משימה או פעולה פיננסית דרך תיק הלקוח, הן ישויכו אוטומטית לתיק הלקוח הרלוונטי, כך נוכל להוסיפן בקלות.

פעולות נוספות

בלחיצה על פעולות נוספות נוכל להוסיף גם אירוע/עדכון ליומן האירועים והתקשרות ( - רצף תיעוד פעולות פשוטות אל מול הלקוח, למידע נוסף לחצו כאן), לשלוח הודעת סמס, לנהל את ארכיון הלקוח או לחשב את היתרה שלהם.

בלחיצה על משימות לקוח נראה את כל המשימות ששויכו לתיק הלקוח, כולל משימות שכבר בוצעו, ונוכל כך להוסיף משימות חדשות שישתייכו אוטומטית ללקוח בקלות, ולראות את כל השינויים שהתרחשו בתיק.

באופציה של המסלקה הפנסיונית נראה את כל הפעולות שבוצעו בתיק הלקוח דרך המסלקה. למאמר מפורט על המסלקה הפנסיונית, בקרו בלינק הבא.

להסבר מפורט על האופציה של הגדרות פורטל, בקרו בלינק הבא.

האופציה של הגדרות לקוח תפתח לנו את כל הנתונים של הלקוח, ותאפשר לנו לבצע שינוי אם נרצה בכתובת הלקוח, מספר הטלפון שלו, כתובת המייל ועוד. באמצעות חיבור למסלקה הפנסיונית תוכלו לשלוח את השינויים המבוצעים גם לחברות היצרניות. בקרו במאמר הבא וגלו את כל היתרונות של המסלקה במערכת.

בנוסף, בעמוד הראשי של תיק הלקוח נראה כמובן את כל הנתונים שלו, יחד עם סה"כ החיסכון המצטבר, ייתרה נוכחית לגיל הפרישה, קצבה חודשית וגם חלוקה בין היצרניות.

בתחתית העמוד מופיעה טבלת קשרי משפחה, שם נוכל לקשר בין לקוחות להפקת דו"ח דמי משפחה. לצד הטבלה מופיעה לנו רשימת המעסיקים של הלקוח עם כל הנתונים הדרושים

משהו לא ברור? לא מובן? צרו איתנו קשר בבועית הצ'אט המחייכת בתחתית המסך ונשמח לעמוד לשירותכם!

האם מצאת את התשובה שלך?