חברות הביטוח השונות משדרות קבצי פרודוקציה אחת לחודש בכדי לצמצם פניות לשירות לקוחות /דסק סוכנים וכו. קבצי הפרודוקציה מכילים המון נתונים, ובאמצעות שליחה קבועה של קבצי הפרודוקציה, היצרנים חוסכים לכם זמן. כך אתם יכולים להיכנס למערכת הניהול ולספק את כל המידע הדרוש לכם וללקוחות שלכם בקלות ומהירות.

לפני שנתחיל - מומלץ לפתוח תיקיית 'פרודוקציה' על המחשב, ובה להוסיף ולמיין תיקיות לפי חודש וחברה.

הכשרה
מייל בקשה לקבלת קבצי פרודוקציה agentss@hcsra.co.il


הכשרה מעבירים את הקבצים על בסיס חודשי אל מייל הסוכן,שמופיע אצלהם (אם מדובר על על הזמנה ראשונה מומלץ לפנות מול הכשרה לבירור המדוייק לאופן שליחת הפרודוקציה שלהם).

ניתן לשלוח לקראת ה10 בחודש מייל בנוסח הבא: אבקש לקבל קבצי פרודוקציה עבור מספר סוכן XXX.
לאחר מספר שעות תקבלו מייל עם לינק להורדת הקבצים. על הלינק יהיה רשום תאריך נכונות המידע, לדוגמא 30062018 (כלומר, 30/06/2018)

הקובץ זיפ שהם מעבירים ניתן לטעינה כפי שהוא ולא חובה לחלצו.

אם מחליטים על חילוץ הקבצים, יופיעו בו 11 קבצים המרכיבים את הפרודוקציה של הכשרה. יש להעתיק את הקבצים לתיקיית פרודוקציה חדשה, באמצעות קליק ימני על הקובץ ולחיצה על 'חלץ כאן'. 

** מבנה קבצים חדש להכשרה:

הכשרה עברו להיעזר בשירותי הפרודוקציה של הראל ומבנה הקבצים דומה לזה של הראל,

5 קבצים ולא 11- עדיין תקבלו אותם כקובץ זיפ - לא חובה לבצע את החילוץ שלהם וניתן להטעין כפי שהתקבל.

אם בכל זאת תבחרו לחלץ את הקבצים או תרצו לוודא שזה המבנה החדש, צריך לראות

שהמבנה שלהם דומה לקבצים של הראל ומכיל קבצים המתחילים באותיות:

RB, RP, SB, SP, RM

העלאה לרואטו

יש לבחור את כל הקובץ המכווץ שהתקבל או את הקבצים שחולצו ולגרור אותם בעמוד 'העלאת קבצים' במערכת.
תחת חלונית 'בריאות חיים'. בשל היות הקבצים זהים לקבצים של הראל, ידרש לבחור האם מדובר בקבצי הכשרה או הראל (כן ניתנת גם לעת הנוכחית תמיכה במבנה הקבצים הישן)

וכעת יש לקבוע להם תאריך נכונות (חשוב לקבוע לסוף חודש הקודם, כלומר אם הקובץ הגיע ב14/6 יש לרשום 31/5).

לאחר מכן, יש לקבוע סוכן משווק (ברירת המחדל תהיה לרוב של היוזר הראשון בארגון) ולסיום ללחוץ על 'העלאה קבצים'. לאחר שנקבל V ירוק ניתן לגשת לעמוד סוכן / ניהול דוחות אקסל ולצפות במידע שהועלה.


שימו ❤ - במקרה שלא כל מספרי הסוכן משוייכים ליוזר ולכן לא קיבלתם את כל הקבצים/ שלא הגיעו כל הקבצים הדרושים, או שיש צורך לשחרר קבצים חסומים, יש לפנות למוקד התמיכה של חברת הביטוח להמשך טיפול.

האם מצאת את התשובה שלך?