כאשר נרצה להוציא מהמסלקה קבצי טרום ייעוץ ללקוח חדש, נוכל לעשות זאת בשתי דרכים:

  • בעת הקמת לקוח טרום ייעוץ חדש

  • מעמוד לקוח טרום ייעוץ לאחר ההקמה

בעת הקמת לקוח טרום ייעוץ חדש: בסרגל הכלים של מערכת רואטו מצד ימין, תוכלו למצוא את כל הכלים של המערכת, יחד עם אפשרות טרום ייעוץ.
כשנכנס לעמוד הזה, פשוט נלחץ על כפתור הוסף לקוח טרום יעוץ. 

לאחר שתמלאו את פרטי הלקוח החדש, תוכלו לסמן בתחתית הטופס 'העבר לעמוד מסלקה לבקשת פישינג'. וזה הכל! 🎣

מעמוד לקוח טרום ייעוץ לאחר ההקמה:
אם כבר הקמתם את הלקוח באופציה של טרום יעוץ, נוכל להיכנס לעמוד הלקוח שלו, שם נראה מצד ימין כפתור של המסלקה הפנסיונית.

העמוד שיופיע בלחיצה על הכפתור יכיל עדכונים ותיעוד של בקשות המסלקה השונות שביצעתם. שימו לב! בשביל להגיש בקשה לקבלת מידע מהמסלקה הפנסיונית, חשוב להצטייד בקוד האימות של הלקוח, אותו הוא יקבל לאחר שיזין את פרטיו בפורטל המסלקה הפנסיונית בקישור הבא: https://login.swiftness.co.il/he-IL/AuthorizationCode#/

לאחר קבלת קוד האימות, הזינו אותו בשדה המתאים ולחצו על הגש בקשה.

המידע מחויב להגיע מהיצרניות עד 3 ימי עסקים לאחר הגשת הבקשה (במידה והבקשה אושרה על ידי המסלקה הפנסיונית והועברה על ידם לטיפול). לרוב, המידע יגיע למערכת כבר קודם, מה שיאפשר את הצגת המידע בטבלת הנתונים בעמוד המסלקה הפנסיונית של הלקוח.

למה משתלם להגיש את הבקשה דרך Roeto?
קובץ הפישינג שיוכן בסוף התהליך ישאר זמין להורדה בכל רגע מהמערכת, ככה שכל המידע הרלוונטי ירוכז לכם במקום אחד לגישה נוחה בכל זמן!

וזה הכל!
נתקלתם בבעיה? משהו לא ברור? צרו איתנו קשר דרך בועית הצ'אט מצד ימין למטה של המסך

רוצים לקבל את כל המידע על לקוחות חדשים? בקרו במאמר הבא והכירו את Roeto-Pol!

האם מצאת את התשובה שלך?