כמה תוספות קלילות שאמורות לסייע בעבודה השוטפת במערכת,
המעבר בין לקוח טרום ייעוץ ללקוח הפעיל ולהיפך, ישב בעבר תחת הכפתור של פעולות נוספות, כעת זה הונגש בכפתור שאמור להקל על המעבר המהיר בין שני סוגי תיק הלקוח:
עידכון נוסף שאמור לסייע בכל הליך ניהול המידעים וטיפול בפוליסות לא עדכניות,
הוא גם היכולת לשחזר פוליסות אלו במידה והן הועברו לארכיון.
חשוב לעבור ולהכיר את המדריך הנוגע לכל הליך השליחת פוליסות לארכיון באופן כללי:
הכלי כאן נועד לסייע במידה והועברו פוליסות שלא לצורך או מסיבה כלשהי יש להשיבן:
חשוב כמובן להכיר,
שאם מדובר על שיחזור פוליסות בודדות או לקוח ספציפי,
הטיפול לכך נגיש יותר מעמוד הלקוח עצמו: