חוזרים לעדכן!

למרות שמעולם לא הפסקנו להעלות עדכונים, שדרוגים ותיקונים - אכן נפלנו קצת בחלק של ליידע אתכם על כך. לא עוד! מוזמנים להקדיש שתי דקות קריאה

Guy Rysher avatar
נכתב על ידי Guy Rysher
עודכן לפני יותר משבוע

שלום לכולם! ברוכים השבים וברוכות השבות להודעות על עדכוני המערכת.

בסוף הפוסט נרחיב קצת בנושא של איפה היינו. (אמל"ק: לא הלכנו לשום מקום).

להלן כמה מהעדכונים האחרונים שעלו למערכת


הוספת המלצות על פוליסות בעמוד לקוח פעיל בדומה להתנהגות בעמוד לקוח טרום-יעוץ

הכותרת כאן מדברת בעד עצמה. בנוסף לכך - בתוך עמודי הפוליסות עצמן תהיה תצוגה של ההמלצות במידה וכבר יצרתם המלצות על הפוליסות.

ההמלצות עצמן יופיעו בדוח PDF שיופק ללקוח כמו שאתם מכירים מההמלצות בטרום יעוץ.


עמוד פעולות פיננסיות של לקוח יזכור את הגדרת העמודות שבחרתם לתצוגה

המערכת תזכור את העמודות שסימנתם בעמוד פעולות פיננסיות של לקוח ואותן עמודות יוצגו בהתאם לבחירתכם בכל פעם שתיכנסו לעמוד פעולות פיננסיות (גם על לקוחות אחרים).

הבהרה: המערכת שומרת את ההגדרות על גבי הזיכרון הפנימי של הדפדפן שלכם, אם תחליפו מחשב ההגדרות יתאפסו. כמו כן עדכונים של מערכת ההפעלה שלכם, עדכונים של הדפדפן וכיו"ב עלולים לאפס את הזיכרון הזה, לא מדובר בהגדרה קשיחה שתישאר לנצח, ועדיין מדובר בחיסכון אדיר בזמן ומאמץ טרחני :)


דוחות חדשים בקטגוריית "דוחות מוכנים" בעמוד דוחות אקסל

בשבועות האחרונים העלינו כמה פורמטים ופילוחים חדשים שתוכלו להוציא כדוחות אקסל בקטגוריית הדוחות המוכנים בעמוד דוחות אקסל, אנו ממליצים בחום לכולם להציץ שם, כל דוח כזה מציג גם הסבר על מה המידע שהוא מוציא ואיך האקסל יציג אותו. מדובר בסט פילוחים מאוד שימושי!


מיותר לציין שעשינו עוד הרבה אך היריעה קצרה מלהכיל. האמת היא שבחודשים שעברו מאז הפוסט הקודם עדכונים עלו למערכת באופן כמעט יום-יומי. רובם היו קטנים מידי מכדי לפרסם עליהם פוסט, בכל זאת - אנחנו לא רוצים להלאות אתכם כל יום עם הודעה קופצת אלא אם זה ממש הכרחי. אבל לאחרונה התחלנו לקבל פניות על כך, אולי אפילו בחשש שהפסקנו להעלות עדכונים למערכת.

אז אל חשש - אין לנו שום כוונה לנוח. ואנחנו נחזור להעלות הודעות שגם ישקפו לכם עד כמה אנחנו לא עוצרים לרגע.


ננצל את ההזדמנות לכמה הודעות חשובות שרלוונטיות כמעט לכולם

אנחנו עדיין עובדים על השדרוגים הנדרשים כדי שנוכל להוציא בקשות יפוי כח ועדכון פרטים בהתאם לגירסא החדשה של המסלקה הפנסיונית, הנושא נמצא בראש סדר העדיפויות שלנו, כאשר יהיה לנו צפי קונקרטי יותר אנחנו מבטיחים ליידע על כך בהודעה מסודרת.

קיימת כרגע בעיה בשירות RoetoPOL הנובעת מהקשחה משמעותית של אמצעי אבטחת המערכת של אתר הר הביטוח, סביר להניח שמדובר בתגובה לתקיפת הסייבר שפגעה בחברת "שירביט". אנחנו עובדים על פתרון שיאפשר המשך עבודה תוך כדי התאמה לשינויים שבוצעו בהר הביטוח.

נתראה בהודעה הבאה!

האם קיבלת תשובה לשאלתך?