היי לכולם (:
מטרת יומן האירועים וההתקשרות הינה לתת לנו מידע בסיסי, נגיש, ויום יומי על התקשורת עם הלקוח. לדוגמא - תיעוד שיחת טלפון שהתקבלה, תיעוד בקשה מהלקוח, פרטים שנרצה לזכור אודותיו, וכו׳.
כלי זה אינו מהווה תחליף למשימות, ואף על פי שמסוגל לשלוח לנו תזכורות במייל, הינו בסיסי ומטרתו היא תיעוד בלבד.
עם זאת, כל פעולה שנבצע בתיק הלקוח תישמר ביומן, כמו שליחת מייל, שליחת סמס, שינוי פרטים, פתיחת משימות, וכו׳.
במידה ונראה להוסיף הערה קבועה לתיק לקוח נוכל לעשות זאת דרך הגדרות הלקוח, בחלק התחתון של ההגדרות (כמעט לפני הסוף) בתיבת טקסט תחת הכותרת ״הערות״ -
בתוך תיק הלקוח נוכל למצוא קישור ליומן אירועים/התקשרות, ממש מתחת לפרטי הלקוח
ולשאר האופציות הקשורות אליו.
כאשר ניכנס ליומן, נראה את כל האירועים והתיעודים בסדר כרונולוגי כברירת מחדל, אלא אם נחליט אחרת ע״י לחיצה על אחד מראשי התורים (מבצע, תיאור, סוג)
כמו כן, נוכל לחפש אירועים ע״פ כל אחד מנושאי השורות הנ״ל דרך ריבוע החיפוש, לסנן אירועים לפי סוג אירוע, ולערוך אירועים לאחר תיעודם.
מומלץ להיעזר בכלי זה על מנת לזכור את כל התקשורת השוטפת שלנו אל מול הלקוח, ולהקפיד לתעד הכל לצורך שיפור השירות.