כל האוספים
עידכוני מערכת
עדכוני מערכת לתחילת דצמבר 2019
עדכוני מערכת לתחילת דצמבר 2019

בין תיקוני הבאגים לבין פיצ'רים חדשים, כמה עדכונים חשובים במערכת שחשוב שכולכם תכירו

Guy Rysher avatar
נכתב על ידי Guy Rysher
עודכן לפני יותר משבוע

שינוי תצוגת יתרה עתידית ללקוחות שעברו את גיל הפרישה

 כאשר החישוב שאנו מבצעים להצגת היתרה העתידית לסוף העשור הנוכחי לחיי הלקוח (עד מאה ועשרים! ) לאחר גיל הפרישה שלו נותן תוצאה נמוכה יותר מהיתרה הנוכחית שלו, אנו דורסים את התוצאה ומציגים במקומה את היתרה הנוכחית בלבד.
ורק כדי שתבינו מאיפה הנתונים מגיעים: אנו מחשבים אותם כסכימה של כל מוצרי הלקוח המכילים יתרה, ומסתמכים על שידור הנתונים בפרודוקציה ע"י היצרן.

הגבלת גישה לעמוד לקוח ספציפי 

 פיצ'ר מאוד מבוקש וחשוב ביותר, שהוספנו בתחתית עמוד הגדרות לקוח (בשלב זה, ללקוחות פעילים בלבד).
כעת תוכלו לקבוע בצורה ממוקדת על לקוחות ספציפיים - למשל, עובדי חברה - שרק משתמשים ספציפיים יוכלו לגשת לעמוד הלקוח. ניתן לבחור יותר ממשתמש אחד.
היכולת הזו פותחה כמענה לצורך למנוע מעובדי חברה לגשת לעמודי הלקוח של עמיתיהם לעבודה. כדי להפעיל אותו תוכלו להיכנס לעמוד הגדרות לקוח של עובד החברה (או כל לקוח אחר שתרצו להגביל אליו גישה) ולגלול לתחתית, שם תמצאו את תפריט הבחירה של המשתמשים שיורשו לגשת לעמוד זה. ניתן כמובן לבחור יותר ממשתמש אחד. 

איתור לקוחות בשדה החיפוש המהיר באמצעות מספר הטלפון (או חלק ממנו)

עד לאחרונה ניתן היה לאתר את הלקוחות בשדה החיפוש המהיר באמצעות שמם או מספרי הזהות שלהם (או חלקים מהם). ועכשיו תוכלו לחפש גם על פי מספר הטלפון הסלולרי.
חשוב לציין כי אם המספר הסלולרי של הלקוח מעודכן בעמוד הגדרות לקוח כמספר נייח, או פקס או כל שדה אחר שאינו הטלפון הסלולרי - החיפוש לא יעבוד, ולכן חשוב לטייב את פרטי הלקוח כדי להנות מהיכולת המשודרגת. 


ולמי שפיספס את ההודעה האחרונה שהעברנו לכולם
אנחנו מעתיקים לכם כאן את מלל ההודעה, כדי שלא תפספסו אותה:
​   

לקוחות יקרים, שנת 2019 עומדת לעזוב אותנו ולכם יש הרבה שאלות. החל מרשימת לקוחות במעמד עצמאי וכלה בשליחת דוחות רוחביים ללקוחות.
מוגש כשירות לציבור: תשובות לשאלות הנפוצות שאתם אוהבים לשאול אותנו בחודשי דצמבר (עפ"י נסיון העבר שלנו) ^_^

א. איך אני מוציא רשימה של כל הלקוחות במעמד עצמאי/שכיר/בעל שליטה?
כמו בהרבה מקרים אחרים, כשאתם רוצים להוציא רשימה של משהו מתוך המערכת עמוד דוחות אקסל הוא החבר שלכם.
בחרו בתוכו "חיפוש עפ"י תוכניות" וגשו ישר לכפתור ביצוע החיפוש. כשהתוצאות יחזרו בחרו על לייצא לאקסל.
בקובץ האקסל שתקבלו ישנה עמודה הנקראת "מעמד תוכנית", על ידיה ובאמצעות כלי הסינון של אקסל עצמה תוכלו לקבל את רשימת התוכניות (וכפועל יוצא מהן את פרטי הלקוחות להם הן שייכות) שהוגדרו אצל היצרנים במעמד אותו תרצו.

ב. איך אני מוציא רשימה של כל הפוליסות מסוג מוצר מסויים?
שוב עמוד דוחות אקסל הוא היעד שלנו,  וגם הפעם נחפש עפ"י תוכניות, אך הפעם נוסיף סינון - בצד ימין במסך, בחלקו העליון נמצא שדה הסינון עפ"י סוג מוצר.
בחרו את הסוג המבוקש והפעילו את החיפוש, ניתן כמובן גם לייצא לאקסל.

ג. ואם אני רוצה לסנן עפ"י כמה סוגים?דלגו על שדה סינון עפ"י סוג מוצר, וייצאו את כל הפוליסות לאקסל, באמצעות אקסל תוכלו לסנן את הרשימה עפ"י עמודת "סוג מוצר" ולבחור את הסוגים הרלוונטיים.

ד. אני רוצה לשלוח מייל לכל הלקוחות שלי/ללקוחות עפ"י פילוח מסוייםגם את זה רואטו יודעת לעשות!!!
מדובר במערכת תפוצת מיילים רוחבית שלנו, שהינה פיצ'ר נילווה למערכת תמורת תשלום, לפרטים - אתם מוזמנים לפתוח פניה לבירור פרטים דרך הצ'אט.

ה. אני רוצה לשלוח דוחות לכל הלקוחות שלי/לקבוצת לקוחות מסויימתכן כן רבותיי, גם את זה רואטו יודעת לעשות - בחינם!
לחצו כאן להסבר מלא

ועוד טיפ, על חשבון הבית:
עזבו אתכם מדוחות, עזבו אתכם ממסמכי פי.די.אף שעליכם לשלוח ללקוחות. אתם מוזמנים להשתדרג עם פורטל הלקוחות של רואטו!
הלקוחות מקבלים מכם (דרכינו) אזור אישי משלהם, בו הם יכולים לראות את המידע העדכני שלהם מתוך המערכת שלכם, אם תרצו לאפשר להם - הם גם יוכלו להפיק לעצמם דוח פי די אף כמה ומתי שרק ירצו (לא חובה).
הם יכולים להירשם לבד (או בעזרתכם - מה שתבחרו), לאפס לעצמם את הסיסמא לבד (או בעזרתכם), ולהתחבר מתי שהם רוצים כדי לצפות במידע שלהם. ואתם? תמשיכו בשגרת יומכם והשלימו את משימותיכם השוטפות בלי הפרעות מיותרות.
לחצו כאן למידע נוסף

מקווים שהייתה לכם שנה מוצלחת, וששנת 2020 תהיה מוצלחת לא פחות!

האם קיבלת תשובה לשאלתך?