כל האוספים
עידכוני מערכת
המיזוג המדובר בין פניקס ואקסלנס - ומה זה אומר לגבי הפרודוקציות שלכם?
המיזוג המדובר בין פניקס ואקסלנס - ומה זה אומר לגבי הפרודוקציות שלכם?

במאמר זה נסביר מה הצעדים הנדרשים כדי להבטיח המשכיות קבלת מידע בפרודוקציות שהיו עד כה של פניקס, ועכשיו ישודרו תחת פניקס-אקסלנס המאוחדת

Guy Rysher avatar
נכתב על ידי Guy Rysher
עודכן לפני יותר משבוע

אנחנו מקווים שעקבתם אחרי החדשות, אבל למקרה שלא:
חברת פניקס-פנסיה התמזגה עם אקסלנס.  יש השלכות למיזוג הזה על אלו מכם שמקבלים את הפרודוקציות מגופים אלו בצורה אוטומטית, במאמר זה נסביר מה הן, ומה הצעדים הנדרשים כדי לדאוג להמשכיות קבלת מידע.

א. אלו מכם שעד כה קיבלו מידע אך ורק מאקסלנס ללא פניקס-פנסיה: המשיכו הלאה בשגרת יומכם - המיזוג לא ישפיע על קבלת הפרודוקציות שלכם :)

ב. עבדתם רק מול  פניקס-פנסיה, ללא קבלת מידע מאקסלנס: בתאריך 21 ליולי 2019 פניקס, המסלקה ורואטו, כל אחת מצידה סגרה את בקשות הפרודוקציה הללו, לכם רק נשאר להגיש בקשת פרודוקציה חדשה, הפעם אל אקסלנס (בפועל, הבקשה תגיע אל הגוף המאוחד).

ג. עבדתם גם מול פניקס-פנסיה וגם מול אקסלנס, וקיבלתם מידע בפרודוקציות משתי החברות:
אז כמו שאמרנו קודם - הבקשות אל פניקס-פנסיה כבר נסגרו עבורכם, אבל הבקשה הקיימת שלכם אל אקסלנס לא תכסה את הגוף המאוחד, בהנחיית המסלקה הפנסיונית, עליכם להגיש בקשת ביטול אל אקסלנס, ולאחר מכן ליצור בקשת פרודוקציה חדשה, שתכלול גם את הגוף המאוחד. איך עושים את זה?

אל תשכחו ללחוץ על "שמור והגש בקשה".
שימו לב! קיבלנו עדכון מהמסלקה הפנסיונית שבקשות הביטול צריכות להישלח על ידיכם לא יאוחר מתאריך 24 ליולי 2019!!
לאחר שאקסלנס מאשרת את ביטול הפרודוקציה תוכלו להגיש בקשת פרודוקציה חדשה אל אקסלנס, והיא תכלול גם את המידע של הגוף המאוחד החדש.

במידה ואינכם בטוחים בצעדיכם, אנחנו לשירותכם בצ'אט לכל התייעצות, בקשת עזרה או סתם תמונה של חתול

במקרה שלנו, החתול שתוהה אילו עוד גופים עומדים להתמזג.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?