כל האוספים
נושאים כלליים
עולים שלב באבטחה
עולים שלב באבטחה

מהיום ניתן להגדיר אימות דו-שלבי למערכת להגברת אבטחת המידע!

Guy Rysher avatar
נכתב על ידי Guy Rysher
עודכן לפני יותר משבוע

כדי לאפשר לכם לעמוד בדרישות הרגולוציה של משרד האוצר, מעתה ניתן להגדיר אימות דו-שלבי לכל הסוכנות בלחיצת כפתור.

איך זה עובד?

** בטרם החלת אימות דו-שלבי על כל הסוכנות, יש לוודא שכל מספרי הסלולר מעודכנים לכלל המשתמשים במערכת. ללא מספר סלולרי מעודכן המשתמש לא יוכל להתחבר. ** 

בעמוד הגדרות הוספנו אופציה של הגדרות אבטחה, שם תוכלו לבחור אם האימות הדו שלבי יהיה רק למשתמש הנוכחי או לכל הסוכנות. שימו לב שבקרוב אימות דו שלבי יהפוך לשלב חובה לכל הסוכנים בשביל להבטיח שכל המידע ישמר בצורה מאובטחת.

ברגע שנבחר באימות דו שלבי, המערכת תזהה את מספר הטלפון הסלולרי שמוצג במערכת בעמוד הגדרות סוכן, ובזמן הכניסה ישלח אליו קוד אימות. אם המספר המופיע במערכת הוא לא מספר הטלפון הנייד שלכם, חובה להגדיר את המספר לפני הפעלת האימות.

במסך הכניסה למערכת, לאחר שהכנסתם את מספר תעודת הזהות והסיסמה הנכונים, תופיע לכם הודעה על קוד אימות שנשלח למכשיר הסלולרי שלכם, והמערכת תציג לכם את שלושת הספרות האחרונות של מספר הטלפון בכדי לוודא שמדובר במכשיר הנכון.

לאחר קבלת הקוד למכשיר, יש להזין אותו בשלמותו במערכת וללחוץ על התחבר, המערכת שלנו תזהה שמדובר בקוד הנכון, ותכניס אתכם לעמוד הבית כרגיל.

אימות דו-שלבי עוזר לנו לשמור על המערכת וכל המידע המצוי בה בצורה מאובטחת בכדי להבטיח רצף עבודה תקין. בכל מקרה של תקלה או בעיה ניתן ליצור קשר עם צוות התמיכה הטכנית שלנו.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?