כל האוספים
עידכוני מערכת
שיתוף הפעולה בין Roeto למרכזיית Voicenter
שיתוף הפעולה בין Roeto למרכזיית Voicenter

שמחים לעדכן את קהל הסוכנים שלנו על אופציית התממשקות נוחה עם מערכת הטלפוניה של Voicenter!

Guy Rysher avatar
נכתב על ידי Guy Rysher
עודכן לפני יותר משבוע

אנחנו יודעים שחלק נרחב מעבודת הסוכנים והרפרנטים כולל שיחות טלפון עם לקוחות קיימים וחדשים, אבל איך נתעד את השיחות במערכת, ומה נעשה כשאנחנו עובדים עם הטלפון הנייד מחוץ למשרד?

הכירו את Voicenter, מערכת טלפוניה חכמה הפועלת על שירותי ענן שזמינים מכל מקום וזמן ומבטיחים לכם רצף עבודה נוח ואינטגרציה מלאה למערכת Roeto!

מה זה כולל? 

הקפצת חלון שיחה נכנסת - ברגע שלקוח מתקשר אל המשרד, המערכת מזהה את מספר הטלפון ומקפיצה חלון שיוך לתיק הלקוח, ככה שנוכל לראות את כל המידע הרלוונטי שקיים במערכת, ולבחור להקליט את השיחה.

חיוג מהיר - באמצעות כניסה לתיק הלקוח ולחיצה על מספר הטלפון שלו המערכת תבצע חיוג אוטומטי. מהיום לא צריך לחייג את המספר ידנית ולא צריך לדאוג מטעויות במספר.

תיעוד השיחה במערכת - ניתן להגדיר מראש שכל השיחות יהיו מוקלטות, או רק שיחות נכנסות/יוצאות. המערכת של Voicenter שומרת את ההקלטה בשרתי החברה בפורמט MP3, כך שניתן לגשת לכל ההקלטות בקלות דרך מערכת Roeto, ובנוסף אפשר להוסיף פירוט של סיכום השיחה בתיק הלקוח. את ההקלטות ניתן להוריד ולגבות על המחשב, או ליצור קשר עם החברה לאחסנה בשרתי החברה לזמן מוגדל.

אופציה לסים ייעודי - ניתן לרכוש בנוסף כרטיס סים ייעודי למכשיר הסלולר שיהפוך אותו לחלק מהמרכזייה ויתעד במערכת את כל השיחות גם מהנייד, ככה שתוכלו להמשיך לעבוד ולתעד בקלות מכל מקום וזמן.

אז איך מצטרפים? יוצרים איתנו קשר בטלפון, מייל או בצ'אט ממש פה באתר, אנחנו נדאג להעביר את הפרטים המלאים לחברה, וללוות אתכם בתהליך. אם אתם כבר לקוחות Voicenter, ניתן ליצור איתנו קשר, ואנחנו נדאג לפתוח לכם בעמוד הגדרות במערכת אופציה של הגדרת טלפוניה, שם תצטרכו להזין את הפרטים שתקבלו בפורטל, ותוכלו להתחיל לעבוד בראש שקט!

האם קיבלת תשובה לשאלתך?