כל האוספים
עידכוני מערכת
שדרוג בעמוד טרום ייעוץ, RoetoMail ועוד!
שדרוג בעמוד טרום ייעוץ, RoetoMail ועוד!

שדרוג עמוד טרום ייעוץ, תיקוני באגים, בקשות מלקוחות ושדרוגים נוספים.

Guy Rysher avatar
נכתב על ידי Guy Rysher
עודכן לפני יותר משבוע

צוות הפיתוח שלנו ניצל את החודש האחרון לשדרוג מספר כלים במערכת, כולל תיקוני באגים ופיצ'רים שקיבלנו ממכם. יש לכם הערות והצעות נוספות? נשמח לשמוע ממכם במייל או בצ'אט שמופיע בצד העמוד!

 שדרוג נוסף לRoeto Mail

בעקבות בקשות שקיבלנו מהסוכנים שלנו, מערכת הדיוור שלנו קיבלה שדרוג נוסף, ומעכשיו אפשר לתייק את המיילים הנכנסים בתיקיה הרלוונטית בקלות! זה הזמן לפתוח תיקיית 'דואר חשוב' ולדאוג ששום דבר לא ילך לאיבוד. 😎

שיפורי טרום ייעוץ

מערכת הטרום ייעוץ שלנו קיבלה שני שדרוגים חשובים. מהיום, תחת המלצות עבור פוליסות קיימות הוספנו אופציה ל'שינוי בתוכנית', מה שיאפשר לסוכן לפרט את השינויים שהוא מציע לפוליסה הרלוונטית בצורה נוחה.השדרוג השני הוא האופציה להגיש בקשת Roeto-Pol גם לקטינים, כשבבחירת האופציה הזו לא נדרש להוסיף תאריך הפקת ת.ז. 🤓

וכמה עדכונים בקטנה:

  • במערכת טלמיטינג הוספנו את האופציה לשלוח הודעת סמס ללקוח שכוללת את פרטי הפגישה שנקבעה. בזמן קביעת הפגישה עם הלקוח ניתן לסמן את התיבה הרצויה, כך  שכולם יזכרו להגיע בזמן.

  •  בעמוד משימות אפשר מעכשיו להוסיף סינון גם לפי טווח תאריכים, עם אופציה לבחור אם מדובר בתאריך הקמת המשימה או לפי תאריך הסיום.

  • בנוסף, שיפרנו את הביצועים וזמן הטעינה של יומן האירועים בתיק הלקוח, ותיקנו באג שהפריע להציג את תיאור האירוע.

ולסיום - ימים לא קלים עוברים על כולנו, יחד עם רצף ימי הזיכרון הקשים והמצב הלא פשוט בדרום. רוצים לשלוח מפה חיזוק לכולם, בברכה לימים שקטים יותר.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?