כל האוספים
עידכוני מערכת
פיצ'ר חדש ועדכונים משמחים נוספים
פיצ'ר חדש ועדכונים משמחים נוספים

הוספת תיעוד של שם מבצע הפעולה, שדרוג עמוד טרום ייעוץ והכלי שיעזור לכם לשדרג את תהליך המכירה!

Guy Rysher avatar
נכתב על ידי Guy Rysher
עודכן לפני יותר משבוע

קצת לפני בוא האביב, צוות הפיתוח שלנו התחיל לעשות סדר פסח, והגיע הזמן לעדכן אתכם בכל החידושים והשדרוגים שנכנסו לאחרונה.

RoetoPol - קליק אחד, ותתחילו לגדול!

אחד העקרונות החשובים ביותר שלנו הוא הרצון לעזור לסוכני הביטוח השונים לצמצם את זמן התפעול ולאפשר להם להתרכז בדברים החשובים באמת. הפעם, בחרנו להתמקד בתהליך הגיוס של לקוחות חדשים.

בכדי להקל על עבודת הסוכן, ניתן מהיום לשלוח ישירות מהמערכת בקשה לקבלת מידע טרום ייעוץ למסלקה הפנסיונית והר הביטוח, כולל אופציה לחתימה מרחוק של הלקוח על הנספחים השונים, ושמירת המידע לגישה נוחה בכל זמן מהמערכת. בכדי ללמוד עוד על הפיצ'ר החדש ואיך להשתמש בו, בקרו במאמר הבא!

שדרוג עמוד טרום ייעוץ

לעמוד טרום ייעוץ המוכר והאהוב נוספו שני שדרוגים שווים, כשהוספנו עמודת "תאריך העלאה" לטבלת הלקוחות בכדי שכל המידע הרלוונטי ירוכז במקום אחד, ובנוסף, הוספנו שורת חיפוש לכל העמודות בכדי להפוך את תהליך החיפוש לקל יותר.

עמוד לקוח

בעקבות בקשות שקיבלנו ממספר סוכנים, אנחנו שמחים לעדכן שמעכשיו, על כל שינוי שיבוצע בתיק הלקוח, יפתח אירוע ביומן האירועים הכולל את השינוי שבוצע כולל שם המבצע לעבודה מסודרת. האירוע לא ניתן למחיקה או עריכה, בכדי לוודא שכל המידע ישמר בצורה נכונה.
בנוסף, בהגדרות הלקוח ניתן להוסיף סוגי לקוחות נוספים, לצד ההגדרות הרגילות של המערכת של לקוח זהב, כסף ועוד. סוג הלקוח, כולל הסוגים שאתם תיצרו יופיעו בטבלת הלקוחות בעמוד דוחות אקסל בעמודה ייעודית. בקרו במאמר הבא בכדי להבין מה המטרה של סיווג לקוחות ואיך זה עוזר לעבודת הסוכן.

וכמה שדרוגים בקטנה

  • הוספנו את האופציה לחפש לפי שם סוכן משווק גם בעמוד דוחות תכניות

  • בעמוד פוליסות נוספו סוגי הפרשות חדשים בהתאם לעדכון של מבנה ממשק אחיד

  • תוקנו באגים שונים שהציקו במערכת והובאו לידיעתנו על ידי הסוכנים שלנו! אם יש לכם הערה הארה או הצעה לשיפור, דברו איתנו, אנחנו תמיד שמחים לשמוע ממכם

האם קיבלת תשובה לשאלתך?