לדלג לתוכן הראשי
כל האוספיםרואטו למתחילים
Roeto - כל מה שרציתם לדעת
Roeto - כל מה שרציתם לדעת

לעבור למערכת חדשה זה לא דבר פשוט, אז בואו תכירו כמה תשובות לשאלות נפוצות

Guy Rysher avatar
נכתב על ידי Guy Rysher
עודכן לפני יותר משנה

מערכת Roeto נועדה לעזור לסוכני ביטוח השונים לצמצם את זמן התפעול, לחזק את הקשר עם הלקוח ולהוות מערכת ניהול חכמה באמת. לפני שאתם מחליטים אם בא לכם להתקדם ביחד איתנו, בואו נענה על כמה שאלות נפוצות.

1.  אני עובד כרגע עם מערכת CRM אחרת, אני אצטרך להקים הכל מחדש?

ממש לא! אנחנו יודעים לקלוט גיבויים מכל התוכנות השונות, כולל כל המסמכים, הלקוחות והפרטים האישיים. הגיבויים נקלטים אצלנו בעלות סמלית לפי גודלם, ואתם מוזמנים ליצור איתנו קשר למעבר פשוט והצעת מחיר מסודרת. ברגע שהגיבוי יושלם, תוכלו להמשיך בדיוק מאותה הנקודה!

2. אתם יודעים לעבוד עם קבצי פרודוקציה?

בהחלט! אנחנו עובדים מעולה עם המסלקה הפנסיונית, גם לקבצי טרום ייעוץ וגם לקליטת פרודוקציה. בכלל, אנחנו יודעים לקלוט את קבצי הפישינג גם מהר הביטוח, וגם ממשקי-פרט (כספות) של מגדל, הראל, כלל, הכשרה, פניקס מנורה ואיילון. המערכת שלנו יודעת גם לקלוט תיקים מנוהלים (תיקי השקעות) מכל בית השקעות שיספק את המידע בפורמט של קובץ דנאל השקעות. לינק לקובץ לדוגמה ניתן להורדה דרך המערכת. למאמרים מפורטים בנושא, בקרו כאן.

3. אתם עובדים מול המסלקה הפנסיונית?

ברור! המערכת מציעה גישה נוחה למסלקה הפנסיונית, ואנחנו יודעים לקלוט את קבצי הפרודוקציה והפישינג מהמסלקה. בנוסף, קיימת אופציה במערכת להורדת פרודוקציה חודשית בצורה אוטומטית. למידע נוסף, בקרו פה.

4. אתם עובדים רק עם סוכנים פרטיים או גם עם סוכנויות?

אנחנו שמחים לעבוד עם כולם! המערכת מציעה מגוון פתרונות גם לסוכנויות, גם במקרים בהם כל הסוכנים שותפים למידע, וגם במקרים בהם קיימת הפרדה מבחינת הלקוחות. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח להציע את הפתרון הנכון עבורכם.

5. האם אתם מציעים אזור אישי ללקוח?

כן! האזור האישי ללקוחות נקרא אצלנו 'פורטל הלקוחות' והם הולכים לעוף עליו. הקמת הפורטל נעשית במספר לחיצות עכבר, ותוכלו לבחור בו איזה מידע תעדיפו להציג ללקוח. פורטל הלקוחות הוא רק חלק מהכלים שהמערכת מציעה לשיפור הקשר בין הסוכן ללקוח. למידע נוסף, בקרו כאן.

6. יש לכם אופציה לעבוד עם תיבת המייל שלי?

,המערכת מציעה אופציה לסנכרון מלא עם תיבת הדואר שלכם, כולל שליחת מיילים הקמת משימות ושיוך מסמכים בקלות לתיק הלקוח. בנוסף, המערכת מציעה פיצ'ר מתקדם בתוספת תשלום שמאפשר סנכרון של מספר תייבות מייל, ומציג חלון ניווט לתיק הלקוח לגישה נוחה וצמצום זמן התפעול, יחד עם פונקציה ייחודית למערכת - סימון מייל שנפתח על ידי הלקוח, כך תוכלו לראות אם גם הלקוחות שלכם נשארים מעודכנים.

7. ניתן להפיק דוחות PDF מהמערכת?

כמובן! מעבר לזה שהדוחות שלנו הם אחד הדברים הכי קלים ונוחים לקריאה, אנחנו מציעים גם מגוון כלים לאוטומציה של הדוחות בכדי לחסוך זמן לשלל הסוכנים שלנו. במערכת קיימת אופציה לשליחת דוחות מרוכזים בצורה אוטומטית, מה שיצמצם את זמן התפעול שלכם ויאפשר לכם לשלוח מגוון דוחות למגוון לקוחות בקליק.

8. ומה בנוגע לאבטחת מידע?

כל המערכות שלנו יושבות בענן מאובטח של אמאזון (החברה הגדולה, האמינה והוותיקה שבין ספקיות שירותי הענן) ועוברות בדיקות מקיפות ותדירות למנגנוני ההגנה שלהם. אנחנו מחזיקים ברישיון לניהול מאגרי מידע, ודואגים להשתמש בכל האמצעים בכדי להבטיח שכל המידע ישאר מוגן ואצלכם.

9. האם אני אוכלי להוציא גיבוי של המידע שלי מהמערכת?

בהחלט, לכל בעל המידע אנחנו מאפשרים שליפת גיבוי ראשונה ללא עלות.

*גיבויים נוספים בתמחור ידידותי לפי נפח הגיבוי.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?