כל האוספים
עידכוני מערכת
שיפור מערכת Upload, שיוך מייל למשימה ושדרוגים נוספים
שיפור מערכת Upload, שיוך מייל למשימה ושדרוגים נוספים

בואו להתעדכן בכל השינויים שבצענו במערכת שיעזרו לכם לעבוד אפילו יותר בקלות!

Guy Rysher avatar
נכתב על ידי Guy Rysher
עודכן לפני יותר משבוע

למרות מזג האוויר שממשיך להתקרר, צוות הפיתוח שלנו ממשיך לחמם מנועים ולדחוף קדימה. הנה כמה שיפורים שביצענו במערכת בשבוע האחרון בעקבות בקשות שונות של הסוכנים שלנו. יש לכם גם בקשה או רעיון לשיפור? צרו איתנו קשר ונשמח לשמוע! (ניתן לפנות גם בצ'אט)

שיפור מערכת Upload

העדכון האחרון שלנו למערכת דואג למחוק קבצים זהים שהועלו לתיק הלקוח, בין אם באמצעות מערכת המייל החדשה שלנו, או מערכת אפלוד. ככה כל הקבצים ישמרו בצורה מסודרת בלי שתצטרכו לדאוג לקבצים מיותרים.

בנוסף, מעכשיו יהיה ניתן לשייך מיילים מאפלוד גם ללקוח טרום ייעוץ!
אבל חשוב לשים לב - אם הלקוח מוקם במערכת גם כלקוח פעיל, המערכת תשייך את המייל אוטומטית לתיק הפעיל.

שיוך מייל למשימה

בשביל להקל על העבודה אפילו יותר, ובכדי לוודא שכל המידע יופיע במקום הנכון, מהיום לקוחות רואטו מייל גולד יכולים ליהנות משיוך מייל ישירות למשימה קיימת, או להקים באמצעות המייל משימה חדשה בלחיצת כפתור. המייל ישמר בתוך המשימה ככה שתדעו בכל רגע בדיוק במה מדובר.

איך זה מופיע במשימות? ממש ככה!

הוספת פרטי לקוח בקלות למייל

הוספנו כפתור קטן ושימושי ברואטו מייל גולד, ממש ליד שורת הנושא. כשנשייך לקוח למייל נשלח, נוכל ללחוץ על הכפתור הזה, ואז בכותרת המייל יופיעו פרטי הלקוח המלאים. אם יש כותרת קיימת למייל, הפרטים יופיעו ממש לפניה.

ועוד כמה עדכונים בקטנה:

  • מבחינת הגדרות המערכת, במקום שיופיע לכם שם העמוד בו אתם נמצאים ואז שם הלקוח, יופיע קודם שם הלקוח לעבודה נוחה, במיוחד עם ריבוי טאבים 😀.

  • בעמוד הראשי בעמודת משימות מופיעה אופציה לקביעת תזכורת. מהיום, ישלח אלכם מייל בתאריך אליו נקבעה התזכורת, ככה שתמיד תישארו מעודכנים 💌

  • מעכשיו ניתן לקבוע תזכורות גם ללקוחות טרום ייעוץ ככה שכלום לא יתפספס.

  • סה"כ סכום העברה שיופיע בסטטיסטיקות ניהול מכירות יכלול את הסכום הנכנס בקיזוז הסכום היוצא למעבר ובקרה נוחים יותר על המידע

  • והגדלנו את חלון המשימות לעבודה נוחה אפילו יותר! 

שמחים לאחל לכל לקוחותינו שנה אזרחית טובה! מקווים שתהיה שנה של שפע, הצלחה, כמה שיותר דמי ניהול וכמה שפחות זמן תפעול :)

האם קיבלת תשובה לשאלתך?