כל האוספים
עידכוני מערכת
מכינים את רואטו לחורף
מכינים את רואטו לחורף

השינויים והעדכונים שבוצעו במערכת בתקופה האחרונה

Guy Rysher avatar
נכתב על ידי Guy Rysher
עודכן לפני יותר משבוע

למרות שהעדכון האחרון שלנו היה רק באוקטובר, צוות הפיתוח שלנו עובד כל הזמן על עדכונים חדשים ושיפורים של המערכת. השינויים מתבצעים גם על בסיס הערות והארות שלכם, אז אם יש משהו שחסר לכם, יותר מנשמח לשמוע!

בקצרה על העדכונים שיצאו עד כה:

-שיפרנו את תיק הלקוח (כולל ייצוא דו"ח יתרת פיצויים, ונושא קשרי משפחה)
-הוספנו סינון אוטומטי של רואטו אפלודס לתמונות לא קשורות
-הוספנו גם תיבת העלאה של פוליסות בעמוד העלאת קבצים
-ותיקנו את הבאג של הר הביטוח מול הפרודוקציות

ועכשיו בהרחבה:

הוספנו מספר שיפורים לתיק הלקוח - מעתה ניתן יהיה להעתיק את כתובת המייל ומספרי הפוליסות של הלקוח בקלות, באמצעות לחיצה פשוטה על הלחצן הימני בעכבר. 

כנ"ל גם לגבי כתובות המייל של לקוחות טרום ייעוץ, שעד עכשיו הופיעו רק בלקוחות פעילים. עוד בלקוחות טרום ייעוץ, מעתה ניתן יהיה להקים לקוחות טרום ייעוץ עם מספר ת.ז תקין בלבד בשביל למנוע תקלות בהמשך. (יתבצע אימות של תקינות המספר כבר בשלב ההקמה)

בנוסף, בעמוד הלקוח הוספנו אופציה להפקת דו"ח אקסל בקליק, של יתרות פיצויים בתיק הלקוח. 

 גם את קשרי המשפחה בתיק הלקוח שיפרנו. לאלו שלא מכירים, מספר בני משפחה שמנוהלים על ידי אותו סוכן יכולים להיות מוגדרים בקשר משפחה (מה שמקל על הפקת דו"ח ניהול משפחתי), כשלאחרונה נוספה האופציה של קשרי דוד/ה ואחיינ/ית.

בעמוד הראשי של רואטו תוקנה האופציה של שליחת מייל מזל טוב, מה שיאפשר לסוכנים לשלוח מייל ברכה בקליק אחד, ולהמשיך לשפר את הקשר עם הלקוחות.

בעמוד העלאת קבצים, הוספנו תיבה חדשה בה נוכל להעלות בקלות קבצי פוליסות, לבחור חברה משויכת (כרגע קולטים רק פוליסות של פסגות) ותאריך נכונות. 

עוד תוקן באג שהוביל לכך שקבצי הר ביטוח ופרודקציות בעלי מספר זהה מחקו זה את זה, כך שעכשיו ניתן להעלות את שני הקבצים ללא חשש.

ולסיום- שיפרנו את רואטו אפלודס, כך שבשליחת קבצי לקוח המערכת תזהה בצורה אוטומטית קבצים שלא קשורים לתיק הלקוח, כגון חתימה אישית ולוגו, ותדע לסנן אותם מראש. 

צוות הפיתוח שלנו הולך להמשיך לתת בראש, לתקן באגים ולפתח פיצ'רים מפתיעים. יש למה לחכות ;) 

האם קיבלת תשובה לשאלתך?