מערכת המיילים החכמה - RoetoMail Gold

שלל ההטבות והפיצ'רים שלמערכת גולד מייל יש להציע 😎

Guy Rysher avatar
נכתב על ידי Guy Rysher
עודכן לפני יותר משבוע

מערכת המייל החדשה והמובנת של רואטו נועדה לאפשר לשלל הסוכנים שלנו לחסוך בזמן התפעול, וליהנות מסנכרון מלא בין המערכת לתיבת המייל. בין שלל היתרונות המוצעים, נוכל לשלוח מייל ישירות מתיק הלקוח, לשייך מייל בקלות לפי לקוח או מעסיק, ואפילו להעביר מייל עם כל המסמכים המוצמדים אליו ישירות מתוך המערכת. 🎉

לצד זה, קיימת רואטו מייל גולד שכוללת מספר יתרונות נוספים:


👥 ניהול של מספר תיבות מייל במקביל

בעוד המערכת הרגילה מאפשרת לנו סנכרון מלא של המערכת עם תיבת מייל אחת, רואטו מייל גולד מאפשרת לנו לסנכרן מספר תיבות מייל (גם של ג'ימייל וגם של אאוטלוק 365) כך שכל המידע החשוב מרוכז במקום אחד לגישה נוחה.

✔ מעקב ועדכון משימות הלקוח מתוך המייל

יתרון נוסף ומשמעותי של המערכת הוא חלון הניווט הישיר לתיק הלקוח. כאשר נפתח מייל מלקוח שרשום במערכת, יופיע לנו חלון ניווט שיאפשר לנו לשייך את המייל לתיק הלקוח בלחיצת כפתור, ובנוסף לצפות ולעדכן את המשימות השונות שפתוחות בתיק בהתאם בשביל ליהנות מסנכרון פשוט וחיסכון בזמן התפעול.

 ואופציה בלעדית למערכת - זיהוי מייל שנקרא🔎

הפונקציה המשתלמת ביותר במערכת מייל גולד, ללא ספק, היא היכולת הייחודית של המערכת לזהות מייל שנקרא. כאשר נשלח מייל ללקוח או מעסיק, המערכת תעדכן אותנו אוטומטית כאשר המייל יקרא על ידי הצד השני! כלומר, לא רק שהסוכנים שלנו ישארו מעודכנים, הם  יוכלו לדעת אם גם הלקוחות שלהם מעודכנים!

שימו לב - עדכון קריאת המייל נעשה בטווח של 5 דקות מרגע הפתיחה שלו על ידי הצד השני, ויופיע בתיבת הדואר היוצא כשהמיילים נשלחו מתוך המערכת עצמה.

ללא ספק, מערכת מייל גולד היא הפתרון המהיר והנוח לכל סוכן שרוצה להישאר מעודכן ולעבוד בצורה חכמה.

לשדרוג פשוט למערכת מיילים חכמה, צרו איתנו קשר עוד היום

האם קיבלת תשובה לשאלתך?