הורדה והעלאת פרודוקציה ממנורה

איך נוריד קבצי פרודוקציה ממנורה ונעלה אותם בקלות למערכת

Guy Rysher avatar
נכתב על ידי Guy Rysher
עודכן לפני יותר משבוע

חברות הביטוח השונות משדרות קבצי פרודוקציה אחת לחודש בכדי לצמצם פניות לשירות לקוחות /דסק סוכנים וכו. קבצי הפרודוקציה מכילים המון נתונים, ובאמצעות שליחה קבועה של קבצי הפרודוקציה, היצרנים חוסכים לכם זמן. כך אתם יכולים להיכנס למערכת הניהול ולספק את כל המידע הדרוש לכם וללקוחות שלכם בקלות ומהירות.

לפני שנתחיל - מומלץ לפתוח תיקיית 'פרודוקציה' על המחשב, ובה להוסיף ולמיין תיקיות לפי חודש וחברה.

מנורה
טלפון תמיכה : 03-7107800


לאחר שנכנס לפורטל החברה, ונבחר ב'כספות'> 'פרודוקציה', נסמן שני קבצים: 'פרודוקציה פרט' ו'מבוטלות'.
יש לסמן את שני הקבצים ולשמור בתיקיית הפרודוקציה הרלוונטית שפתחתם במחשב.
לאחר ששני הקבצים ירדו ניתן לטעון אותם ברואטו. את הקבצים יש לטעון בנפרד, זאת אומרת קודם את הקובץ פרודוקציה האחד ולאחר שהוא נטען אפשר לטעון את הקובץ השני.

העלאה לרואטו

אחרי זה יש לסמן את כל הקבצים ולגרור אותם בעמוד 'העלאת קבצים' במערכת רואטו (בסרגל הכלים מצד ימין) תחת חלונית 'בריאות חיים'. המערכת תזהה את הקבצים של מנורה, וכעת יש לקבוע להם תאריך נכונות (חשוב לקבוע לסוף חודש, כלומר אם הקובץ הגיע ב14/6 יש לרשום 31/5).

לאחר מכן, יש לקבוע סוכן משווק (ברירת המחדל תהיה לרוב של היוזר הראשון בארגון) ולסיום ללחוץ על 'העלאה קבצים'. לאחר שנקבל V ירוק ניתן לגשת לעמוד סוכן / ניהול דוחות אקסל ולצפות במידע שהועלה.

שימו ❤ - במקרה שלא כל מספרי הסוכן משוייכים ליוזר ולכן לא קיבלתם את כל הקבצים/ שלא הגיעו כל הקבצים הדרושים, או שיש צורך לשחרר קבצים חסומים, יש לפנות למוקד התמיכה של חברת הביטוח להמשך טיפול.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?