הורדה והעלאת פרודוקציה מהכספת של מגדל

איך נוריד קבצי פרודוקציה ממגדל ונעלה אותם בקלות למערכת

Guy Rysher avatar
נכתב על ידי Guy Rysher
עודכן לפני יותר משבוע

חברות הביטוח השונות משדרות קבצי פרודוקציה אחת לחודש בכדי לצמצם פניות לשירות לקוחות /דסק סוכנים וכו. קבצי הפרודוקציה מכילים המון נתונים, ובאמצעות שליחה קבועה של קבצי הפרודוקציה, היצרנים חוסכים לכם זמן. כך אתם יכולים להיכנס למערכת הניהול ולספק את כל המידע הדרוש לכם וללקוחות שלכם בקלות ומהירות.

לפני שנתחיל - מומלץ לפתוח תיקיית 'פרודוקציה' על המחשב, ובה להוסיף ולמיין תיקיות לפי חודש וחברה.

כספת מגדל:
מספר טלפון של החברה לתמיכה - 1800-224001

קודם כל, חשוב להתקשר לתמיכה ולהירשם לשירות הכספת. לאחר קבלת מסמכי סודיות והגדרת משתמשים מורשים, תוכלו לפתוח את הכספת.

לאחר כניסה לכספת, נראה מצד של למעלה FORM MIGDAL +. יש ללחוץ לחיצה כפולה על LIFE, ואז לסמן קבצים המסתיימים בMBT. שימו לב שצריכים להיות 6 קבצי, וקובץ נוסף שמסתיים בDAT.

לאחר סימון הקבצים הרלוונטים, יש ללחוץ על לחצן ימני בעכבר ולבחור בתפריט שנפתח באופציה של 'Retrieve and save as..' שתהיה רביעית מלמעלה.
לאחר מכן בחרו את תיקיית הפרודוקציה במחשב שלכם אליה תרצו לייצא את הקבצים.

העלאה לרואטו

אחרי זה יש לסמן את כל הקבצים ולגרור אותם בעמוד 'העלאת קבצים' במערכת רואטו (בסרגל הכלים מצד ימין) תחת חלונית 'בריאות חיים'. המערכת תזהה את הקבצים של מגדל.

לאחר מכן, יש לקבוע סוכן משווק (ברירת המחדל תהיה לרוב של היוזר הראשון בארגון) ולסיום ללחוץ על 'העלאה קבצים'. לאחר שנקבל V ירוק ניתן לגשת לעמוד סוכן / ניהול דוחות אקסל ולצפות במידע שהועלה.

אם תרצו בנוסף להעלות למערכת את קבצי הDAT., תוכלו לעשות זאת בקלות בצורה דומה, ולהעלות את המידע דרך חלונית 'ממשק אחיד', שם תצטרכו לאשר את מספרי הסוכנים.
שימו לב - במידה והופיעו מספרי סוכן לא מוכרים, יש לגשת ברואטו לעמוד 'ניהול דוחות אקסל' לפי 'תוכניות' ולהקליד את מספר הסוכן הלא מוכר. אם מדובר במספר של סוכן אחר, יכול להיות שהוא מקבל את העמלה על הפעולה ואתה רק יכול לראות את המידע. במקרה כזה מומלץ לפנות ליצרן שיתקן את הפעולה אף רטרו-אקטיבית.


שימו ❤ - במקרה שלא כל מספרי הסוכן משוייכים ליוזר ולכן לא קיבלתם את כל הקבצים/ שלא הגיעו כל הקבצים הדרושים, או שיש צורך לשחרר קבצים חסומים, יש לפנות למוקד התמיכה של חברת הביטוח להמשך טיפול.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?