הורדה והעלאת פרודוקציה של הפניקס

איך נוריד קבצי פרודוקציה מהפניקס ונעלה אותם בקלות למערכת

Guy Rysher avatar
נכתב על ידי Guy Rysher
עודכן לפני יותר משבוע

חברות הביטוח השונות משדרות קבצי פרודוקציה אחת לחודש בכדי לצמצם פניות לשירות לקוחות /דסק סוכנים וכו. קבצי הפרודוקציה מכילים המון נתונים, ובאמצעות שליחה קבועה של קבצי הפרודוקציה, היצרנים חוסכים לכם זמן. כך אתם יכולים להיכנס למערכת הניהול ולספק את כל המידע הדרוש לכם וללקוחות שלכם בקלות ומהירות.

לפני שנתחיל - מומלץ לפתוח תיקיית 'פרודוקציה' על המחשב, ובה להוסיף ולמיין תיקיות לפי חודש וחברה.

הפניקס
טלפון של התמיכה: 1700-700365

לפניקס שני סוגי קבצים: קבצי MU שמכילים ביטוחי בריאות, וקבצי DAT המכילים חיסכון פרט. את קבצי הMU נוריד באמצעות המערכת הירוקה כפי שמפורט בהמשך, ואת קבצי הDAT נוריד באמצעות הכספת.

דרך 'המערכת הירוקה' של הפניקס, ניכנס ל'מערכת שלי', משם ל'בחירת מספר סוכן' > הצג> ביטוח חיים> התחבר. אחרי שהמערכת עולה, נקיש 13 ואז אנטר. בסוג הקובץ יש להקיש MU. בחרו את הקובץ העדכני ביותר, הקישו 'ב', לאחר מכן יש לגשת במחשב שלכם לכונן C, ובתיקיית FNX-BOX לאתר את הקובץ MU.

שימו לב - אם לא יופיעו קבצים, צריך להתקשר לתמיכה ולבקש מהם 'להריץ פרודוקציה'.

העלאה לרואטו

לאחר מכן נסמן את הקבצים, ניכס לתוכנת רואטו ונגרור אותם בעמוד 'העלאת קבצים' במערכת (בסרגל הכלים מצד ימין) תחת חלונית 'קבצי בריאות וחיים'. המערכת תזהה את הקבצים של הפניקס, וכעת נשאר רק לאשר את מספרי הסוכנים אם נשאל.ולסיום ללחוץ על 'העלאה קבצים'. לאחר שנקבל V ירוק ניתן לגשת לעמוד סוכן / ניהול דוחות אקסל ולצפות במידע שהועלה.

שימו לב - במידה והופיעו מספרי סוכן לא מוכרים, יש לגשת ברואטו לעמוד 'ניהול דוחות אקסל' לפי 'תוכניות' ולהקליד את המספר הלא מוכר. אם מדובר במספר של סוכן אחר, יכול להיות שהוא מקבל את העמלה על הפעולה ואתם יכולים רק לראות את המידע. במקרה כזה מומלץ לפנות ליצרן שיתקן את הפעולה אף רטרו-אקטיבית.

שימו ❤ - במקרה שלא כל מספרי הסוכן משוייכים ליוזר ולכן לא קיבלתם את כל הקבצים/ שלא הגיעו כל הקבצים הדרושים, או שיש צורך לשחרר קבצים חסומים, יש לפנות למוקד התמיכה של חברת הביטוח להמשך טיפול.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?