כל האוספים
רואטו למתחילים
צעדים ראשונים במערכת
צעדים ראשונים במערכת - הקמת משימות
צעדים ראשונים במערכת - הקמת משימות

איך להשתמש בכלי משימות ולשייך משימות ללקוחות בקלות

Guy Rysher avatar
נכתב על ידי Guy Rysher
עודכן לפני יותר משבוע

כלי המשימות הוא כלי חשוב שיעזור לנו לעשות סדר בחברה ולראות את הדברים בצורה ברורה ועדכנית. למדריך המלא על עמוד משימות בקרו בלינק הבא בו נלמד איך להקים פורמטים קבועים למשימות מורכבות!

 4. הקמת משימה ללקוח

קיימות מספר אופציות להקמת משימה ללקוח. הראשונה
שנדבר עליה תעשה דרך העמוד הראשי של רואטו, דרך חלונית משימות. 

כאשר נלחץ על כפתור 'הוסף משימה +' יפתח לנו חלון פופ-אפ בו נוכל לבחור את כל הפרטים הרלוונטים למשימה, כולל הקצאת המשימה לסוכן מסויים, שיוך לתיק לקוח, תאריך לביצוע המשימה (כולל אופציה לשליחת תזכורת למייל), צעדים הנדרשים לביצוע המשימה, תגיות ואף מעסיק משוייך. חשוב לשים לב במידה ולא יבוצע שיוך לכרטיס לקוח לא יתאפשר שיוך מסמכים למשימה, כמו כן המשימה לא תופיע בעמוד לקוח.

חשוב לציין כי ניתן לשייך משימה אל לקוח טרום יעוץ, אך רק במידה ולא קיים לקוח פעיל בעל אותה תעודת זהות. במילים אחרות - במידה וכן קיים לקוח פעיל בעל אותה תעודת זהות, המשימה תשוייך אוטומטית אל ה"תאום" הפעיל מבין השניים.

הדרך השנייה להקמת משימות תתבצע דרך עמוד הלקוח (למאמר מפורט על עמוד הלקוח לחצו פה). כאשר נרצה להקים משימה ללקוח ספציפי, נוכל להיכנס לתיק הלקוח דרך הזנת שמו בשורת החיפוש העליונה ולחיצה על שמו. כאשר נהיה בתיק הלקוח נראה מצד ימין חלונית עם פרטיו, וכפתור של משימה +. באמצעות אופציה זו המשימה שנקים תשויך אוטומטית ללקוח ספציפי זה.

לאחר שנשמור את המשימה הרלוונטית, נוכל להוסיף לה הערות, לשייך לה קבצים רלוונטים מתיק הלקוח, ולשייך לה מיילים קשורים מתוך המערכת, ככה שכל המידע הרצוי ירוכז במקום אחד.

בעמוד משימות של סרגל הכלים מצד ימין של המערכת, נוכל לראות את כל המשימות בחברה, למיין אותם לפי פרמטרים שונים, ולנהל פורמטים של רשימת צעדים למשימות מורכבות. למידע נוסף, בקרו במאמר הבא!

האם קיבלת תשובה לשאלתך?