כל האוספים
רואטו למתחילים
צעדים ראשונים במערכת
צעדים ראשונים במערכת - הקמת לקוחות
צעדים ראשונים במערכת - הקמת לקוחות

איך להקים לקוחות בקלות באמצעות העלאת פרודוקציה, בצורה ידנית או בצורה מרוכזת

Guy Rysher avatar
נכתב על ידי Guy Rysher
עודכן לפני יותר משבוע

אחרי שבמאמר הקודם הכרנו את סרגל הכלים העליון והעלנו את הלוגו שלנו למערכת, הגיע הזמן ללמוד פעולות נוספות!

3. הקמת לקוחות 

בסרגל הכלים מצד ימין של התכנה, קיימים מגוון כלים שיעזרו לנו בתהליך העבודה. כרגע נתמקד באופציות השונות להקמת לקוחות. למאמר מורחב על כלי לקוחות לחצו כאן. יש מספר דרכים להקים לקוחות, הפשוטה מבניהן היא באמצעות העלאת פרודוקציה, או דרך המסלקה הפנסיונית, שתטען את הקבצים השונים ותקים את הלקוחות בצורה אוטומטית. עוד על המסלקה הפנסיונית בקרו במאמר הזה.  

אם תרצו, קיימות מספר דרכים נוספות להקמת לקוחות מעמוד לקוחות:

 1. בעמוד לקוחות נראה את האופציה של הוסף לקוח חדש +. אופציה זו תפתח לנו חלון בו נמלא את כל הנתונים של הלקוח ונשייך לו סוכן משווק. אופציה זו מאפשרת לנו להוסיף רק לקוח אחד בכל פעם, ולכן זו דרך פחות עדיפה. האופציה הזאת קיימת למקרים בהם תרצו לפתוח תהליכים עם לקוחות חדשים ששווק להם מוצר שלא מופיע במסלקה הפנסיונית, למשל: ביטוח רפואי, חיסכון פרט וכ"ו.

 2. בצורה מרוכזת - בלחיצה על הוספת לקוחות מרובים+++ יפתח לנו חלון עם קובץ אקסל להורדה והנחיות למילוי כל פרטי הלקוחות, כך שנוכל להקים מספר לקוחות במקביל ולהעלות אותם במרוכז למערכת. שימו לב - אם עברתם מחברת CRM אחרת, צרו איתנו קשר למעבר פשוט ומהיר! 

3. דרך עמוד טרום ייעוץ – דרך נוספת להקמת לקוחות תהיה באמצעות העלאת  הפרודוקציה של הלקוח לחלונית גרירת הקבצים בעמוד טרום ייעוץ, או באמצעות לחיצה על הוסף לקוח טרום ייעוץ +, ומילוי פרטי הלקוח בצורה ידנית.

אופציה זו נוחה כיוון שהיא מאפשרת לנו לראות את תמונת המצב של הלקוח לפני שהתחיל לעבוד איתנו. כאשר נהפוך את הלקוח ללקוח קבוע, נכנס לעמוד הלקוח (למאמר מפורט על עמוד הלקוח) וב'פעולות נוספות' נבחר בשורה 'הפוך ללקוח פעיל'. 

אם נרצה לאחר מכן לראות את המידע של טרום הייעוץ, נוכל לעשות זאת באמצעות פעולות נוספות בעמוד הלקוח ו-עבור לטרום ייעוץ. למאמר מלא על פרופיל הלקוח, לחצו פה.

מעולה! אחרי שלמדנו איך להקים לקוחות במספר דרכים, בואו נקרא את המאמר הבא ונלמד איך להקים משימות בקלות.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?