עמוד ניהול פורטל לקוחות 💻

איזה מידע מוצג לנו בעמוד הזה ומה בכלל אפשר לעשות איתו

Guy Rysher avatar
נכתב על ידי Guy Rysher
עודכן לפני יותר משבוע

לכל המאמרים בנושא פורטל הלקוחות, תקלות אפשריות ודרכי השימוש, בקרו בלינק הבא. מאמר זה עוסק בעמוד ניהול פורטל לקוחות שמופיע בסרגל הכלים הימני.

בכניסה לעמוד מצד ימין יופיע לכם שם הפורטל שהקמתם, לינק ישיר אליו, ומספר אופציות ראשי, הגדרות ו-התאמת פורטל.

עדיין לא הקמתם פורטל לקוחות? בקרו במאמר הבא.

ראשי: בחלון הזה תוכלו לראות את כל הלקוחות שלכם שנרשמו לפורטל הלקוחות, ובחלונית ליד את מספר הלקוחות שהתחברו בשבוע האחרון. בתחתית העמוד, יש את טבלת סטטיסטיקת התחברות לקוחות, בה תוכלו לראות כמה פעמים התחבר כל לקוח, המייל הנוכחי איתו הלקוח נרשם, והתאריך בו התחבר בפעם האחרונה. כך תוכלו לעקוב ולראות מי מהלקוחות שלכם מתעדכנים יותר.

הגדרות: בחלון הזה תוכלו לשנות את שם הפורטל, לקבל לינק לפורטל, להוסיף או לשנות הודעה שתופיע ללקוחות בעמוד הכניסה לפורטל ולהוסיף לו לוגו

התאמת פורטל: בחלון הזה תוכלו לבחור בקלות את המידע שיוצג ללקוחות הנכנסים. תוכלו לבחור אם תרצו להציג את פירוט דמי הניהול, להציג גרף היסטוריית תשואות, לאפשר או לבטל הפקת דוחות מתוך הפורטל, ולבחור אם לאפשר ללקוחות לצפות בנתוני טרום ייעוץ במידה וקיימים 📊

הקמת הפורטל הוא חלק חשוב ויעיל בשמירה על קשרי לקוחות וצמצום זמני תפעול. בקרו בלינק הבא למאגר המלא בנושא הפורטל. נתקלתם בבעיה? משהו לא ברור? צרו איתנו קשר ונשמח לעזור!

האם קיבלת תשובה לשאלתך?