הכל על עמוד העלאת קבצים 📁

איך להעלות קבצי פרודוקציה, קבצי בריאות חיים ועוד

Guy Rysher avatar
נכתב על ידי Guy Rysher
עודכן לפני יותר משבוע

במאמר זה נתמקד בכלי העלאת קבצים שנמצא בסרגל הכלים מצד ימין של התוכנה.
לכל המאמרים בנושא ממשק אחיד (קבצי פרודוקציה)
בקרו כאן

בדיקת קבצי פרודוקציה: בלחיצה על כלי העלאת הקבצים, יופיע לכם בראש העמוד קישור לבדיקת קבצי פרודוקציה. הכלי הזה יעזור לכם לוודא שקבצי הפרודוקציה שלכם נמצאים בממשק אחיד ולוודא שהם תקינים לפני שתעלו אותם למערכת (מבחינת נוכחות מספרי זהות, ומספרי פוליסות בתוך הקבצים. ) שימו לב: ניתן לבדוק באופציה זו גם ממשקים אחידים וגם ממשקי בריאות/חיים. 

חלונית ממשק אחיד:  לפה תוכלו לגרור בקלות קבצי ממשק אחיד בלבד, או ללחוץ על החלונית, ככה שיפתח לכם חלון חיפוש במחשב באמצעותו תוכלו לבחור את התיקייה והקובץ הרלוונטים. בנוסף, בתחתית הטבלה תוכלו לבחור סוכן משווק לשיוך. למידע והסבר נוסף על ממשק אחיד (פרודוקציה) בקרו בלינק הזה. שימו ❤️: אין להעלות בחלון זה קבצי טרום ייעוץ (פישינג), אלא מידע עבור לקוחות קיימים בלבד. 

קבצי בריאות חיים: בחלונית זו תוכלו להעלות קבצי בריאות וחיים. תחת החלון תוכלו לבחור חברה לשיוך, תאריך נכונות וסוכן משווק.

ניהול תיקים/ השקעות נוספות:  המערכת מאפשרת להעלות קבצי ניהול תיק מסוג "דוח אחזקות" של חברת דנאל ללא שינויים נוספים בקובץ. (ללא תעודות זהות וכו') על מנת להעלות קובץ אחזקות של חברת דנאל יש לשמור את הקובץ שהתקבל מהחברה כקובץ XLS או XLSX ללא סיסמה. להסבר מפורט בנושא הורדת סיסמה מקובץ מוגן, בקרו פה לאחר שהקובץ נשמר בפורמט אקסל ללא סיסמא ניתן לגרור את הקובץ למערכת, המערכת תזהה את כל שדות הלקוחות בקובץ ובהעלאה הראשונה תבקש לבצע התאמות אל מול ת.ז הלקוחות במערכת. יש לבחור את הלקוח הרלוונטי ולסמן אותו, ברגע שהלקוח סומן יופיע שדה להזנת ת.ז.
יש לבצע פעולה זו בפעם הראשונה בעבור כל הלקוחות בממשק.  במידה והלקוח לא יסומן המערכת לא תעלה ניהול תיקים בעבור לקוח זה בהעלאה הנוכחית וגם בהעלאות הבאות.

 פעולות\השקעות נוספות: מאפשרת העלאה של קבצים נוספים. שימו לב שהתחלנו לעבוד בנוסף עם חברת טריא! בקרו בלינק הבא לפרטים נוספים.

קבצים נוספים: אם תרצו לעדכן מספרי טלפון / מיילים/ סוג לקוח באמצעות קובץ אקסל (ולא בצורה יחידנית) ניתן להוריד קובץ מילוי אותו אנו מציעים, ולמלא אותו בהתאם. אחרי זה פשוט תעלו את הקובץ, והנתונים יתעדכנו במערכת בצורה גורפת.

דוח עמלות: קליטת נתוני עמלות לתיקים הלקוחות – הקבצים חייבים להיות בפורמט אקסל בלבד! המערכת תקלוט את קבצי העמלות ותעדכן פוליסות או תיצור פוליסות אשר לא עודכנו על ידי הממשק האחיד או הממשקים האחרים. הנתונים שיוזנו לא יהיו ברמת הפירוט של הממשק האחיד, אבל הם יכילו את כל המידע שמועבר בדוח העמלות. קליטת ממשק עמלות לא תקים את הלקוח, לכן חשוב לוודא שהלקוחות קיימים במערכת לפני העלאת הקבצים. אם הקובץ מוגן בסיסמה, חשוב להסיר אותה לפני העלאה! להסבר מפורט בנושא, בקרו בלינק הבא

לתשומת לבכם: במידה וקובץ העמלות הוא של אקסלנס יש למחוק את שתי השורות הראשונות לפני העלאת הקובץ.

בתחתית העמוד תוכלו לראות את רשימת הפרודוקציות שהועלו.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?