המדריך המלא לכלי משימות 📋

איך לעבוד עם כלי המשימות בצורה פשוטה וקלה.

Guy Rysher avatar
נכתב על ידי Guy Rysher
עודכן לפני יותר משבוע

כלי המשימות הוא כלי חשוב שיעזור לכם לראות את כל המשימות שיש לבצע, שנמצאות בתהליכי ביצוע או שבוצעו. בצד שמאל של חלון משימות תראו מספר אופציות:

ניהול רשימות צעדים נדרשים: בלחיצה על אופציית 'ניהול רשימות צעדים נדרשים', יפתח לכם חלון חדש בו תוכלו לתת שם לרשימת הצעדים שנרכיב. מתחת לשם הרשימה, תוכלו להוסיף את הצעדים הרלוונטים לביצוע, ככה תוכלו ליצור פורמטים ברורים של תהליכי העבודה הרצויים. אופציה זו מאפשרת יצירה ואף בקרה על תהליכים פנימיים של הסוכנות, לדוגמה הפקת פוליסה. ברגע שנקים את כל הצעדים הדרושים לעניין, לא נצטרך לדאוג שנשכח את אחד השלבים.

ייצא טבלה נוכחית לאקסל: בלחיצה על כפתור זה טבלת המשימות הנוכחית תיוצא לקובץ אקסל, הקובץ יורד בצורה אוטומטית, ותוכלו לראות בו את מצב המשימות.

הגדרות: לחיצה על כפתור הגדרות יעלה לכם חלונית פופ-אפ של הגדרות מודול משימות. בכלי זה תוכלו לבחור את המשימות של מי תרצו לראות בטבלה עצמה. ככה תוכלו לבחור בין משימות שלכם למשימות של סוכנים ואנשי תפעול אחרים בחברה.

כותרות למשימות: יאפשר לכם הוספת כותרות למשימות שונות בהתאם למה שתרצו ולצרכי החברה.

טבלת המשימות: תוכלו לבחור מספר דברים שתרצו לראות בטבלה. אם תעדיפו לראות משימות פתוחות/ סגורות, לראות משימות לפי מי שיצר אותן, מי שמטפל בהן, בטווח תאריכים מסויים, לפי חברה, סוכן משווק או שם הלקוח. 

פתח משימה חדשה +: בלחיצה על כפתור זה יקפוץ לכם פופ-אפ של עריכת משימה, שם תוכלו לבחור למי לשייך את המשימה, לתת שם למשימה (או לפתוח מתוך רשימת משימות קיימת), לשייך משימה לתיק לקוח, ולהוסיף נתונים נוספים כמו תאריך לביצוע, צעדים חשובים ועוד.

אחרי שתשמרו את המשימה, תוכלו לשייך לה קבצים רלוונטים מתיק הלקוח אליו ,המשימה משוייכת, לשייך תכתובות מייל מתוך המערכת, או כל דבר אחר שדרוש לכם בשביל לרכז את כל המידע הרצוי במקום אחד.

לא מצאתם את התשובה שחיפשתם? מוזמנים ליצור איתנו קשר גם בבועית הצ'אט מצד ימין למטה.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?