כל מה שחשוב לדעת על עמוד הגדרות 🔍

כל הפיצ'רים החשובים בעמוד הגדרות, ואיך להשתמש בהם

Guy Rysher avatar
נכתב על ידי Guy Rysher
עודכן לפני יותר משבוע

בסרגל הכלים העליון של המערכת, נמצא מספר אפשרויות, במאמר זה נתמקד באופציה של עמוד הגדרות

בחלונית הגדרות סוכן תוכלו לראות ולעדכן את הפרטים שלכם שרשומים במערכת. תוכלו גם לשנות את צבע ערכת הנושא של המערכת (אם יותר זורם לכם סגול נניח 🍇), להוסיף את הלוגו שלכם, שיופיע בדו"חות שתפיקו מהמערכת, וגם להחליף סיסמה.

ליד החלונית הזו תראו את חלונית מספרי סוכן שם תוכלו להוסיף ולשייך סוכנים חדשים. 

שימו לב שהמערכת מזהה בצורה אוטומטית את מספרי הסוכן מקבצי הפרודוקציה שמועלים למערכת, ככה שאתם לא צריכים להעלות אותם בצורה ידנית, האופציה קיימת בעיקר בשביל שתוכלו לשייך בין מספרי הסוכנים לשמם.

אם תמשיכו לגלול בעמוד, תראו את חלונית הגדרת דו"חות שם תוכלו לשנות ולבחור את הנתונים השונים שתעדיפו להראות בדו"חות, למשל שם סוכן, מספר טלפון, כתובת מייל ועוד. בנוסף בחלונית זו, יש אופציה של הכנת דוחות לשליחה על ידי גורמים מטפלים, שמאפשרת לנו לחלץ ולשלוח דוחות בצורה מרוכזת.

בתחתית העמוד נמצאת חלונית הגדרת סוכנים משווקים בה תוכלו להוסיף ולשייך סוכנים משווקים. במידה ויש כמה סוכנים משווקים בארגון ותרצו לבצע מספר סינונים לפי הסוכן המשווק, זה הכלי שיעזור לכם.

  בנוסף, קיימת חלונית ניקוי כפילות פוליסות שנועדה לטפל בבעיה של פוליסות זהות שיכולות להופיע פעמיים, ופשוט מבצעת איחוד בניהן. האיחוד מתבצע רק אם כל הפרטים זהים, אז אל דאגה.

בנוסף, בעמוד הגדרות מצד ימין מופיעות הגדרות אבטחה שעוזרות ליצור אימות דו-שלבי. בקרו במאמר הבא בשביל להבין בשביל להבין איך לעשות את זה ובשביל מה זה נחוץ.

אופציה נוספת שקיימת בעמוד הגדרות, בחלונית בצד ימין למעלה בה מופיע שם הסוכן, נוכל לבחור במקום ב'הגדרות סוכן' ל'הגדרות הנמקה', ועליהן נרחיב כאשר נוסיף את מערכת הטפסים. 😉

האם קיבלת תשובה לשאלתך?