רישום עצמאי של לקוחות לפורטל

איך נעזור ללקוח שלנו להירשם לפורטל בעצמו 🤷

Guy Rysher avatar
נכתב על ידי Guy Rysher
עודכן לפני יותר משבוע

פורטל הלקוחות של רואטו נועד לעזור לסוכני הביטוח השונים לחזק את הקשר שלהם עם הלקוח, ולאפשר ללקוח קבלת מידע בצורה עצמאית ללא צורך להטריד את הסוכן. אבל איך נעזור ללקוחות שלנו להירשם לפורטל בכוחות עצמם?

 את הכתובת לפורטל שלכם תוכלו למצוא בסרגל הכלים הימני, בעמוד ניהול פורטל לקוחות. בכניסה לעמוד תראו חלון מצד ימין בו יופיע הלוגו לאתר שלכם, שמו ולינק אליו. את הכתובת הזאת תוכלו להעתיק ולשלוח ללקוח.

עדיין לא הקמתם פורטל? בקרו במאמר הבא.

כשהלקוח יפתח את הלינק יופיע לו כפתור 'הירשם', עליו הוא צריך ללחוץ

כשהוא ילחץ על הכפתור, יופיעו לו פרטים אותם הוא צריך למלא. שימו ❤️ יש להכניס את פרטי הלקוח בדיוק כפי שהם מופיעים בפרטי הלקוח במערכת רואטו. במידה והפרטים לא תואמים (למשל, תאריך הלידה הוקלד ברואטו בצורה שגויה) חשוב לתקן את המידע במערכת רואטו לפני הרשמת הלקוח. חשוב לשים לב! יש למלא את תעודת הזהות במלואה, כולל ספרת ביקורת ולא להחסיר אפסים.

כשהלקוח יסיים למלא את כל הפרטים, ובתנאי שהם יהיו זהים לפרטיו ברואטו, הלקוח יקבל טיקט ירוק שיעדכן אותו על הצלחת ההרשמה. בנוסף, הוא יקבל לכתובת המייל מכתב שמאשר את הרישום וסיסמה ראשונית להתחברות. 📧

שימו לב ששני לקוחות שונים יכולים להירשם לשירות באמצעות אותה כתובת מייל, כשמה שמפריד ביניהם הוא מספר תעודת הזהות שלהם. לכן חשוב ליידע את הלקוחות שההרשמה יכולה לחשוף את המידע לבעלי הגישה לכתובת המייל.

לתשומת לבכם: לא מומלץ להשתמש בכתובת מייל המסתיימת בwalla.co.il/.com, בעקבות תקלות חוזרות ונשנות מולם. כמו כן, תיבת דוא"ל של מקומות עבודה / אוניברסיטאות* לעיתים יחסמו מיילים מאיתנו מחשש לספאם. 

*בעיקר מול האוניברסיטה העברית @huji ומול אוניברסיטת בן גוריון @bgu

האם קיבלת תשובה לשאלתך?