כל האוספים
פורטל לקוחות
איך להשתמש בקלות בפורטל הלקוחות
כלי הניהול והתמיכה שלכם בפורטל הלקוחות ✔️
כלי הניהול והתמיכה שלכם בפורטל הלקוחות ✔️

איך לשנות בקלות כתובת מייל, לאפס סיסמה או למחוק יוזר מהפורטל

Guy Rysher avatar
נכתב על ידי Guy Rysher
עודכן לפני יותר משבוע

הפורטל הוא כלי מעולה שנועד לעזור לכם להתחבר בקלות עם הלקוחות שלכם. בגלל זה חשוב שתכירו גם מספר כלים שיאפשרו לכם לנהל את היוזרים השונים בפורטל, וללמוד איך לעזור ללקוח שאולי מתקשה להשתמש בפורטל כראוי. 

בסרגל הכלים מצד ימין, תמצאו את כפתור ניהול פורטל לקוחות. בלחיצה על כלי זה יפתח לנו עמוד הכולל טבלה ובה כל הלקוחות שיש להם יוזר בפורטל הלקוחות. עבור כל לקוח תוכלו לראות את מספר תעודת הזהות, שמם המלא, כתובת המייל, תאריך התחברות אחרונה, וסך כל ההתחברויות שלו. 

ליד עמודה זו, תראו עמודה שנקראת ניהול והיא תהיה הכלי המרכזי שלנו. 

בעמודת ניהול נפגוש את שלושת הכפתורים העיקריים שלנו: 😎

כפתור 'שנה כתובת מייל': יעזור לנו לשנות את כתובת המייל בפורטל של היוזר שבחרנו. השינוי של הכתובת יעדכן את המייל רק בפורטל, ולא את הכתובת שמוגדרת בעמוד הגדרות לקוח.  

כפתור 'מחק': כפתור זה ימחק את היוזר של הלקוח מהפורטל, אבל לא מרשימת הלקוחות ברואטו.

כפתור 'שלח איפוס סיסמה': בלחיצה על כפתור זה, ישלח למשתמש מייל לאיפוס סיסמה, שימו לב שהמייל נשלח לכתובת המייל שקיימת, אם הלקוח רוצה לשנות את כתובת המייל, מומלץ לעשות זאת קודם.

אם לא מצאתם את הלקוח בטבלה, הוא ככל הנראה לא רשום לפורטל. נוכל לחפש את מספר או שם הלקוח בשורת החיפוש המהיר בסרגל העליון, ולהיכנס כך לעמוד הלקוח.

 אם בפרופיל יופיע לנו כפתור ירוק של 'רישום לקוח לפורטל' סימן שהלקוח לא רשום, ונוכל לרשום אותו בקלות כפי שמופיע במאמר זה (הקמת יוזר ללקוח מתוך רואטו).

האם קיבלת תשובה לשאלתך?