פורטל הלקוחות של רואטו נועד לעזור לסוכני הביטוח השונים לחזק את הקשר שלהם עם הלקוח, ולאפשר ללקוח קבלת מידע בצורה עצמאית ללא צורך להטריד את הסוכן. אז איך נקים ללקוחות שלנו יוזר לפורטל מתוך רואטו עצמה?
1.בשלב הראשון נכנס לעמוד של הלקוח ברואטו. כשבצד ימין, בתפריט הניווט של הלקוח, נראה את האופציה של הגדרות פורטל. מאמר מפורט על כל האופציות בעמוד הלקוח תוכלו לראות פה.
במידה ובעמוד הלקוח ברואטו מצד ימין לא יופיע כפתור ירוק, אלא כפתור צהוב בו כתוב "הלקוח רשום לפורטל", הכפתור לא יגיב ללחיצה, בגלל שהלקוח כבר רשום לפורטל 💁.
2. בלחיצה על הגדרות פורטל יפתח לנו חלון חדש. בצד ימין, נראה כפתור ירוק של רישום לקוח לפורטל. וכשנלחץ על הכפתור, תקפוץ הודעה שתוודא מולנו את כתובת המייל של הלקוח, אליה ישלח לינק לפורטל ופרטי ההתחברות הראשוניים.
זהו! ברגע שאישרנו את ההודעה, המערכת תקים ללקוח יוזר ותשלח לו מייל עם כל הפרטים הרלוונטים. לאחר מכן יקפוץ לנו טיקט ירוק בראש העמוד, שמאשר את הצלחת הפעולה.
דגשים להקמת יוזר לפורטל מתוך רואטו: שימו ❤️
מומלץ לבצע את ההקמה בזמן שהלקוח אתכם על הקו בשביל שתוכלו לאמת מולו את כתובת המייל. הכתובת נלקחת בצורה אוטומטית מהגדרות הלקוח. אם הלקוח מעוניין לשנות את כתובת המייל אליה יישלחו הנתונים, יש לשנות אותה בעמוד הגדרות לקוח ואז לשוב לעמוד הגדרות פורטל.
לתשומת לבכם: לא מומלץ להשתמש בכתובת מייל המסתיימת בwalla.co.il/.com, בעקבות תקלות חוזרות ונשנות מולם. כמו כן, תיבת דוא"ל של מקומות עבודה / אוניברסיטאות* לעיתים יחסמו מיילים מאיתנו מחשש לספאם.
*בעיקר מול האוניברסיטה העברית @huji ומול אוניברסיטת בן גוריון @bgu
אם הלקוח משתמש בכתובת מייל משותפת (במסגרת עבודה או זוגיות), חשוב ליידע אותו שגם ליוזר אחר יכולה להיות גישה לחשבון שלו.