כל האוספים
עידכוני מערכת
טיפול בפוליסות כפולות טבלאת יתרות פיצויים ועוד...
טיפול בפוליסות כפולות טבלאת יתרות פיצויים ועוד...

הסוף לפוליסות כפולות בין הממשק האחיד לפרודוקציות הפרט, טבלאת יתרות פיצויים חדשה בעמוד לקוח ועוד המון תוספות ותיקונים אחרים.בקיצור,כנסו לקרוא

Guy Rysher avatar
נכתב על ידי Guy Rysher
עודכן לפני יותר משבוע

הסוף לפוליסות כפולות? ️

היכולות להבדיל בין סוגי הפוליסות ולייצר לכם היסטוריה שניתן לצפות בה היא משימה לא פשוטה. אספנו את מיטב המוחות וביחד עם חברות הביטוח הוצאנו מספר שיפורים אשר נועדו למנוע כפילויות בין פוליסות מפרודוקציות פרט לפוליסות מהממשק האחיד.
הרצנו גם תיקון רטרו על כל מה שהעלתם למערכת. במידה ואתם עדיין נתקלים בכפילויות מוזמנים לצור איתנו קשר ואנחנו נדאג לאתר את ה-🐛.

הפרדה בפוליסות מנורה בריאות ותיקון יתרות 🕎

עד היום פוליסות בריאות של מנורה קוטלגו כפוליסות חיים, מעתה פוליסות בריאות יופיעו כפוליסות בריאות יחד עם הפרמיה הנכונה. ופוליסות חיים שעד היום מדי פעם הופיעו ללא יתרות יופיעו עם היתרות הנכונות. (שימו לב שהתיקון אינו תקף רטרואקטיבית ויש לטעון פרודוקציה מחדש).

טבלאת יתרות פיצויים חדשה 🎉

לבקשת מספר לקוחות הוספנו לתחתית עמוד לקוח (טרום ייעוץ ולקוח פעיל) טבלא המשקפת את נתוני הפיצויים אשר הגיעו בקובץ הממשק האחיד. הנתונים יוצגו רק בעבור סוגי הפוליסות הבאים: פוליסות גמל, ביטוח חיים משולב חיסכון, חיסכון טהור וקרן פנסיה.
כמו כן, הנתונים יוצגו רק בעבור פוליסות הנטענו מהממשק האחיד.
הנתונים בברירת המחדל לא פתוחים לצפיה, על מנת להציג אותם יש ללחוץ בפינה השמאלית העליוני (כפתור הצג הכל)

לנווט בתוצאות החיפוש המהיר באמצעות המקלדת

הוספנו את האפשרות לנווט בשדה החיפוש המהיר עם המקלדת. מקלידים את שם הלקוח למעלה, מנווטים עם החיצים במקלדת למטה ולמעלה ולוחצים ״אנטר״ כאשר רוצים להיכנס לתיק הלקוח הנבחר. טכנולוגיה 💾

ועוד כל מיני תיקונים בחלקים שונים במערכת

  • טלמיטינג - שדה מספר טלפון בטבלאת לידים הפך ללחיץ (לצורך חיוג מהיר באמצעות מערכות VOIP) רק בעבור מערכות טלפוניה התומכות בתוסף כרום.

  • טלמיטינג - סינון לפי סטטוס ״לא מעוניין״ פנימי 

  • הוספת תמיכה במספרי מסלולים באוצר באורך של עד 7 תווים

  • החלפת המילה ״בניין״ ל״בית״ בדוח הלקוח (כי מה לעשות, לא כולם גרים בבניין 😅)

  • שינוי שם היצרן ״מנורה חיים״ ל״מנורה״ עקב הוספת תמיכה בשני סוגי המוצרים בפרודוקציות הפרט

  • upload@roeto.co.il - המערכת כעת תפסיק לקלוט את קבצי החתימות שלכם לתיק הלקוח. באחד מסשני התמיכה נתקלנו שיש מלא קבצי image_01.png בקבצי הלקוח. למה אתם לא אומרים לנו דברים כאלה?!@!@$#

  • upload@roeto.co.il - הסוף לתמיכה בקבצי winmail.dat, ניסינו לעזור, אבל צערנו מיילים שהוגדרו בשרתי המייל שלכם הגיעו בפורמט הנ״ל ולא הצלחנו לחלץ מהם את תוכן המייל אלא רק את הקבצים המצורפים. מה שגרם לזה שהתוכן לא נשמר ביומן האירועים. כעת במידה ושרת המייל שלכם שולח את המייל בפורמט winmail המערכת תחזיר שגיאה ותבקשה מאיש המחשבים שלכם לסדר את זה 💻

  • פרודוקצית פרט של הפניקס, סכום ההפקדה האחרונה לא היה שווה לפרמיה. תיקנו את זה.

  • הר הביטוח - הוספת סיווג התוכנית (קבוצתי או אישי)

  • הוספת שדה חיפוש בעמוד דוחות ההתממשקות למסלקה

  • תיקוני באגים בעורך הפוליסה שלא איפשר לכם לעדכן פוליסה. נו, נו, נו... 

  • הורדת תווית ״בטא״ ממודול קשרי משפחה, בהתחשב בעובדה שהוא כבר מעל שנתיים לא בבטא חשבנו שזה יהיה רעיון טוב 😃

  • תיקון פרוטוקול HTTPS באתר הנחיתה שלנו. 

פינת הקרדיט 💳

וכמו בכל עידכון, רצינו להגיד תודה ללקוחות המדהימים שלנו שהעירו את תשומת ליבנו לרוב הדברים שקראתם הרגע. אז בפינת התודות השבועית שלנו:
סוכנות עיטם, סוכנות נטו תכנון פיננסי , אבישי בראונר, לימור סגל, עדי שהרבני, רובי סעדי, עדית צידון, רז שני, טל דרור, דיאן אפטה, ארז גרא ועוד הרבה מכם שמדברים איתנו ומספרים לנו איך אנחנו יכולים לעזור לכם להפיק את המירב מהמערכת מס׳ 1 בתחום ניהול הלקוחות שלכם. 

האם קיבלת תשובה לשאלתך?