התקנת תוכנת Notepad++

באמצעות תוכנה פשוטה זו תוכלו לבצע אבחון ראשוני לנוכחות או חוסר מידע בממשקים שנטענו למערכת עוד מבלי לפנות אלינו ולהמתין לתשובה

Guy Rysher avatar
נכתב על ידי Guy Rysher
עודכן לפני יותר משבוע

ראשית כל חשוב לומר שתוכנה זו היא תוכנת צד שלישי ואין לנו קשר עם מפתחי התוכנה.
שנית - "חפרנו" עבורכם בתנאי רשיון השימוש בתוכנה ובתמצית התמצית - היא חינמית לחלוטין גם לשימוש מסחרי.
שלישית - נציין שזוהי תוכנה ותיקה ומוכרת ונחשבת לבטוחה להתקנה ולשימוש, למרות זאת נדגיש כי במידה ותוכנת האנטי וירוס במחשבכם (כדאי מאוד שתהיה כזו) מקפיצה התראה לגבי תוכנה זו אין בשום פנים ואופן להתעלם מכך, מומלץ לקרוא מיידית לאחראי המחשוב הזמין לכם ביותר לטיפול בנושא.
ועכשיו - לענייננו...
היכנסו אל אתר האינטרנט של נוטפד++ בכתובת הבאה:
https://notepad-plus-plus.org/download
עיצוב האתר נתון לשיקול דעת בעלי התוכנה אך נכון למועד כתיבת שורות אלו בחלק העליון של העמוד תראו את כפתור ההורדה של הגירסא העדכנית ביותר בראש העמוד.

לחיצה על הכפתור תפתח חלון לשמירת קובץ ההתקנה של התוכנה על מחשבכם, מומלץ לבחור תיקיה הנוחה לגישה בה תוכלו לאתר את קובץ ההתקנה בקלות.

במידה והנכם משתמשים בדפדפן גוגל-כרום (המומלץ מבחינתנו ממילא) עם סיום ההורדה תוכלו לראות את הכפתור המוביל אל הקובץ שהורדתם בתחתית חלון הדפדפן, לחצו עליו.
במידה והדפדפן לא מציג לכם את הכפתור תוכלו לגשת ידנית אל התיקיה לתוכה שמרתם את קובץ ההורדה ולהפעיל אותו משם.

בחרו את שפת ההתקנה המועדפת עליכם. לעת כתיבת שורות אלו בחלון המופיע בתמונה לא קיימת האפשרות לבחור בעברית, אנו ממליצים על אנגלית אלא אם הנכם שולטים בשפות נפוצות אחרות המופיעות בתפריט כמו ספרדית, צרפתית וכן הלאה.

לחצו על "הבא" בחלון לאחר מכן

לחצו על "אני מסכים" בחלון הבא

בחרו את התיקיה לתוכה ההתקנה תשמור את קבצי התוכנה, מומלץ ברוב המקרים לא לשנות כלום במסך זה וללחוץ על הבא

במידה ואתם מעוניינים שהתוכנה עצמה תותקן בשפה העברית לחצו על סמל הפלוס לצד המילה localization, ובתפריט שייפתח בחרו בעברית. לאחר מכן לחצו על הבא.

במסך זה, בהתאם לשיקולי הנוחיות שלכם תוכלו לבחור האם אתם מעוניינים שייווצר קיצור דרך להפעלת התוכנה על שולחן העבודה (איפה שכל האייקונים נמצאים) ולבסוף לחצו על "התקן".

ההתקנה עצמה הסתיימה, ובמידה שלא איכפת לכם שהתוכנה עצמה תהיה באנגלית, מדריך זה הסתיים :)

כשהתוכנה תופעל היא תהיה באנגלית, גם אם בחרתם להוסיף עברית במסך ה-localization.
במידה ואתם מעוניינים לשנות את שפת התוכנה לעברית, בראש חלון התוכנה לחצו על המילה Settings ובחרו באפשרות Preferences

בחלון שייפתח שנו את שדה הבחירה תחת הכותרת Localization להצביע על עברית ולחצו על "סגור". ובכך סיימתם, התוכנה עצמה מעתה תעבוד בשפה העברית.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?