ניתוק משתמשים מהיררכיה קיימת

אחד הרפרנטים או הסוכנים סיים את תפקידו? חשוב שתעדכנו אותנו בהקדם האפשרי

Guy Rysher avatar
נכתב על ידי Guy Rysher
עודכן לפני יותר משבוע

במידה ואיש תפעול סיים את עבודתו בסוכנות, או עבורך כסוכן עצמאי, או שאחד מהסוכנים בסוכנות עזב יש צורך לנתק את הקשר בינו לבין הסוכן או הסוכנות.
הצורך נובע מכמה גורמים:
א. כל יוזר למעט היוזר הראשי נספר למניין היוזרים עבור חישוב רשיונות השימוש במערכת - אלו עולים כסף, ולכן אין סיבה שתשלמו על X יוזרים אם יש לכם פחות מ-X יוזרים.
ב. אם החיבור בינכם יישאר פתוח, העובד שעזב יכול בכל עת להיכנס למערכת ולצפות במידע שלכם, ואף לבצע פעולות כרגיל.

לכן חשוב מאוד להודיע לנו באמצעות הצ'אט או המייל באופן מיידי עם עזיבת העובד.
ההודעה צריכה להימסר ע"י בעלי המידע במערכת, או מי שהוסמך לנהל את משמשי המערכת מטעמו, ובכתב בלבד (לצרכי תיעוד). לא נוכל לנעול משתמשים כחלק משיחה טלפונית אלא במקרים דחופים וחריגים.

מה אתם עושים ברגע שקיבלתם את ההודעה דרך הצינור המקובל?
דבר ראשון אנו נועלים את היוזר של העובד שעזב, כך שלא יוכל יותר לצפות או לעבוד על המידע שלכם.
לאחר מכן אנו בודקים אם גריעת היוזר ממניין היוזרים לרשיון השימוש במערכת משאירה את בעלי המידע עם כמות משתמשים נמוכה מידי ביחס לכמות המשתמשים שמותר לו בהתאם לכמות הרשיונות שלו.
במצב כזה נדאג להפחית את החיובים העתידיים ולגבות תשלום עבור כמות הרשיונות המשקפת את כמות היוזרים במערכת - אנו לא גובים כסף שלא מגיע לנו.
להסבר בנושא, לחצו כאן.

למה אינכם מוחקים את היוזר?
אנו לא נוהגים למחוק פריטי מידע, רוב הסיבות הן טכניות אך גם פשוט כדי לשמור את האפשרות שהעובד יוחזר אל תפקידו ובמקרה כזה היוזר שלו יחכה לו, מוכן לשימוש וכל מה שצריך לעשות זה לשחרר את הנעילה - שזו פעולה הלוקחת שניות בודדות עבורנו. לכן אנו דואגים לנטרל את היוזר בצורה כזו שלא תהיה לו שום גישה למידע שלכם ושום יכולת לשנות או לצפות בו, עד שתבקשו מאיתנו לשחרר את הנעילה.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?