לדלג לתוכן הראשי

הנחיות להורדת גיבוי

Alex Karaulov avatar
נכתב על ידי Alex Karaulov
עודכן השבוע

בעקבות בקשה ומילוי טפסים למשיכת גיבוי, ריכזנו כאן מספר שלבים שיקלו על כל תהליך מסירת הגיבוי באופן תקין ומהיר ביותר ככל שינתן.

שלב 1: פניה מול התמיכה ומילוי טפסים הרלוונטיים לבקשה הנדרשת (משיכת גיבוי ללא ניתוק או משיכת גיבוי כולל ניתוק).

שלב 2: גמר חשבון בהתאם לצורך והעברת הפניה למשיכת גיבוי מול הבק אופיס ברואטו.

שלב 3: בכתובת מייל האישית מתקבל מייל עם לינק להורדת הגיבוי המשותף באמצעות גוגל דרייב (במידה ואינכם רואים אותו בתיקיית הדואר הנכנס אנא בדקו בתיקיית הספאם).

  • הגיבוי מגיע בצורת קובץ דחוס מסוג 7z מוגן בסיסמא, יש להוריד את הקובץ למחשב האישי ולאחר מכן לבצע חילוץ של הקבצים - לשם כך ניתן להשתמש בתוכנת 7zip או בתוכנת winRAR, שתיהן חינמיות ומוכרות, נציין שהתוכנה המומלצת יותר היא 7zip.

  • הגיבוי לצורך החילוץ מוגן בסיסמה: ברגע שיהיה ניסיון חילוץ, תתבקש סיסמא אישית לחילוץ הקבצים - הסיסמא תימסר טלפונית לאחר אימות זהות מול נציג רואטו.

יש לוודא שהחילוץ הושלם במלואו ללא הודעות שגיאה בחילוץ או סירוב לסיסמא.

אם הכל עובר בהצלחה ניתן למחוק את התוכן שחולץ מתוך הקובץ ולהישאר עם הקובץ הדחוס שירד מהלינק שסיפקנו.

במידה ומתוכננת העברת המידע אל מערכת CRM אחרת התומכת בסוכני ביטוח וגיבויי רואטו - רק הקובץ הדחוס צריך לעבור אליהם

*קובץ הגיבוי יהיה זמין להורדה -למשך 14 יום דרך גוגל דרייב - לכן יש לבצע את ההנחיות בהקדם האפשרי - כל עוד נקבל דיווח על קושי או תקלה במסגרת זמן זו - ניתן תמיכה מלאה בקבלת הגיבוי וחילוצו ללא עלות. לאחר מכן תידרש הפקת גיבוי מחדש - ופעולה זו תהיה בעלות בהתאם למדיניות.

**אנו ממליצים לא להעביר את הסיסמא לאף גורם דרך אמצעים לא מאובטחים (מייל, וואטסאפ וכיו״ב) וגם לא לגורמים שזהותם לא אומתה בוודאות.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?