עידכון לדוחות ה-PDF של המבוטח
שדרוג הדוחות כולל מספר שיפורים משמעותיים שנבנו בהתאם לבקשות הלקוחות. התשתית החדשה מאפשרת גמישות רבה יותר לעריכת הדוחות ולהתאמתם לצרכים שונים – יכולת שלא הייתה זמינה בעבר.
מה חדש?
✔ עיצוב מחודש – פונט קריא יותר ומבנה מסודר שמקלים על ההתמצאות בדוח.
✔ תצוגה נוחה וברורה – מידע מחולק באופן אינטואיטיבי, מה שמאפשר למבוטח או למשקיע להבין בקלות את מצב הפוליסות והתיק הפיננסי שלו.
הפקת הדוח מעמוד הלקוח
הפקת הדוח מעמוד הלקוח
כעת, ניתן להפיק דוח בעיצוב החדש ישירות מעמוד הלקוח, לצד אפשרות הפקת הדוחות הקודמים ב-Roeto.
מבנה הדוח החדש:
שער הדוח – כולל את פרטי המבוטח והסוכן השולח.
עמוד תמצית התיק – סכימה ברורה של כלל המוצרים בתיק הפיננסי.
עמודי פירוט – פירוט ספציפי לכל פוליסה או מוצר.
סיכום והמלצות – במידה והיו המלצות בעקבות פגישה או ניתוח תיק, ניתן להוסיף אותן לדוח.
הגדרות אישיות/ברמת הסוכנות לדוח
הגדרות אישיות/ברמת הסוכנות לדוח
כאשר ההגדרות מנוהלות ברמת הסוכנות, השליטה בהגדרת הדוחות זמינה רק למשתמש הראשי או למשתמש המוגדר לניהול פרטי הדוח. במקרה זה, חלון ההגדרות יופיע רק עבורו.
אם סוכנות מאפשרת לסוכן המשווק שליטה בפרטי הדוח, יש להגדיר זאת ברמה הארגונית, כך שההגדרות יהיו זמינות גם עבורו.
בכדי לערוך את פרטי שולח הדוח יש לפעול על פי השלבים הבאים:
כניסה לעמוד ההגדרות.
גישה ללשונית ״הגדרת דוחות PDF״
שדות שליטה בנתוני הדוח:
4. החלפת לוגו המוצג בעמוד השער של הדוח
שליטה ברמת הסוכנות:
למשתמשים המורשים יש אפשרות לקבוע האם הדוחות שהסוכנים שולחים יופקו עם פרטיהם האישיים.
בצילום המסך:
צד שמאל – מתייחס לאפשרות עריכת פרטי הסוכנות לשליחת הדוחות.
צד ימין – מתייחס לאפשרות להנגיש לסוכנים המשווקים את עריכת פרטיהם האישיים בדוח.