הכירו את רואטו-פול, שהוא למעשה חיבור של Roeto ו-Polywizz. 🪄
מהו רואטו-פול?
PolyWizz פוליוויז הינה מערכת המיועדת לחברות, סוכנים, מוקדי מכירות ומתאמי פגישות בעולם הביטוח בישראל. המערכת מספקת מערכת שליפה וניהול מידע ביטוחי של הלקוחות ממקורות כגון הר הביטוח והמסלקה הפנסיונית.
האינטגרציה בין Roeto ל-Polywizz מאפשרת איסוף של נתוני הלקוח בהר הביטוח ומכספות היצרנים, הזרמה של נתוני הלקוח ישירות לתיק הלקוח במערכת של Roeto.
למה רואטו-פול שימושי?
אחד השלבים המרכזיים בגיוס לקוח חדש הוא פגישת טרום ייעוץ, שבה הסוכן מציג ללקוח תמונת מצב עדכנית על תיקו הפיננסי. רמת המוכנות של הסוכן ובקיאותו בתיק הלקוח הפוטנציאלי משפיעים במיוחד על התפיסה של הסוכן בעיני הלקוח. באמצעות רואטו-פול, איסוף המידע בשלב טרום הייעוץ הופך להיות קל, מהיר ואוטומטי.
הרשמה לרשימת התמנה לחיבור לפיצ׳ר
כאן ניתן להירשם לרשימת המתנה לחיבור לפיצ׳ר רואטו-פול החדש
להרשמה ניתן ללחוץ כאן
חיבור Polywizz ל-Roeto
חיבור Polywizz ל-Roeto
על מנת להקים את האינטגרציה (התממשקות) בין שתי המערכות, יש לבצע תחילה רישום למערכת Polywizz.
שלב 1 - הקמת משתמש במערכת Polywizz
יצירת חשבון רואטו-פול, מבוססת על שם המשתמש והסיסמא המופקים בעת הרישום ל-Polywizz.
כניסה לאתר Polywizz (לחץ כאן).
לחץ על ״כניסה למערכת״
לחץ על ״הירשם כאן״
מלא פרטים ואז לחץ ״צור חשבון״
שלב 2 - חיבור ל-Roeto
כניסה לעמוד הגדרות ב-Roeto
לחץ על לשונית ״ניהול חשבונות רואטו -פול״
לחץ על הכפתור ״הגדר חשבון רואטו-פול חדש״
בחר שם תצוגה - שם או כינוי לתצוגה במערכת על החיבור מול Polywizz.
בחר את הרשאת השימוש הרצויה:
- ״פתוח למשתמשים נבחרים בלבד״ - רק משתמשים ספציפיים בארגונך יוכלו לשלוח מסמכים להחתמה, עליך לבחור למי תינתן הרשאת שליחה.
- ״פתוח לכל משתמשי הארגון״ - כל המשתמשים המחוברים ל-Roeto בארגונך יוכלו לשלוח טפסים להחתמה.שם משתמש בפוליוויז + סיסמא בפוליוויז: באמצעות שדה זה מתבצעת התממשקות למערכת Polywizz. מלא את שם המשתמש והסיסמא איתם נרשמת לאתר Polywizz (שלב 1).
שים ❤️ - מטעמי אבטחה, שם המשתמש והסיסמא שבחרת ל-Polywizz, אינם נשמרים במערכת Roeto. לכן, בכל שינוי בהגדרות או בפרטי החשבוך ב-Polywizz, יש להזין מחדש את שם המשתמש והסיסמה ב-Roeto, כדי לוודא שהשינויים ישמרו כראוי.
החתמת לקוח והזמנת המידעים
החתמת לקוח והזמנת המידעים
השימוש ברואטו-פול מאפשר את הפצת המסמכים הבאים לחתימה:
נספח א׳ - הרשאה חד פעמית למשיכת מידע מהמסלקה הפנסיונית
נספח ב׳ - בקשה לקבלת העתקי פוליסות מחברות הביטוח
נספח ה׳ - הרשאה חד פעמית למשיכת מידע מאתר הר הביטוח
החתמת לקוח והזמנת מידעים מתבצעת מעמוד ״טרום ייעוץ״.
טרם זימון לשוח לשיחת ייעוץ, קיימים שני מצבים אפשריים:
מצב 1 - אין בידייך טפסים חתומים על ידי הלקוח הפוטנציאלי - החתמת לקוח על מסמכים:
בלחיצה על כפתור ״מתחילים מאפס - החתם לקוח על מסמכים״ ייפתח בפניך החלון הבא:
1.1 בחירת חשבון רואטו-פול ואת סוג הנספחים הרצויים להחתמה (נספח א׳, נספח ב׳ ונספח ה׳).
בסימון הנספחים הרצויים, יפתח חלון הנוסף:
1.2. הזמן מסלקה לאחר קבלת נספח א׳ -
כן - מאפשר להזמין נתונים מהמסלקה הפנסיונית באופן אוטומטי לאחר שמתקבלים הנספחים החתומים.
לא - המסמכים החתומים יישמרו בתיק הלקוח אך הנתונים לא יימשכו מהמסלקה (מיועד למי שאינו מבצע חיבור לפוליוויז).
1.3. הזמן הר ביטוח לאחר קבלת נספח ה׳ -
בדומה לסעיף 2, גם כאן תוכל לבחור אם להזמין מאתר הר הביטוח באופן אוטומטי לאחר שנקלטו הנספחים החתומים או בסימון ״לא״, הנספחים החתומים עדיין יגיעו ולאחר מכן הסוכן יוכל לפעול באופן הרצוי עבורו.
💡 טיפ לחיסכון בזמן - אנחנו ב-Roeto ממליצים משיכה אוטומטית של נתונים מהמסלקה והר הביטוח!
בתום בחירת המסמכים הרצויים, לחץ על כפתור ״שלח בקשה לחתימת נספחים״.
📲 ברגע זה, תשלח הודעת אסמס ללקוח הפוטנציאלי דרך Polywizz! דרך הקישור יוכל הלקוח לעיין ולחתום על המסמכים שנשלחו.
איך נדע שהתקבלו המסמכים החתומים?
ברגע שהלקוח שולח את המסמכים, תוכל למצוא אותם בתיק הלקוח תחת ״קבצי לקוח״. יש לוודא הגעת הקבצים באופן ידני.
מצב 2 - יש בידיך את טפסים (א׳, ב׳) חתומים על ידי הלקוח הפוטנציאלי
יש בידיך מסמך א׳ חתום: הסבר נוסף ניתן למצוא כאן.
יש בידיך נספח ה׳ חתום: כלומר, עליך להזמין אקסל הר הביטוח דרך החלון הנפתח בעת הלחיצה על הכפתור.
טיפול בבעיות נפוצות
טיפול בבעיות נפוצות
תיקון מזהה לקוח בפוליוויז
תיקון מזהה לקוח בפוליוויז
במקרה שבו מופיעה הודעת שגיאה הנובעת משינוי במספר מזהה של הלקוח יש לפעול בצעדים הבאים:
כניסה באמצעות הכפתור ״פעולות נוספות״ הנמצא בכרטיס הלקוח ט.ייעוץ
לחיצה על הכפתור המיועד ״תיקון מזהה לקוח בפוליוויז״. ייפתח בפניח חלון שבו עליך לבחור חשבון רלוונטי להתממשקות הרצויה.
בחירת חשבון פוליוויז הרלוונטי בסנכרון.
לחיצה על הכפתור ״תקן מזהה לקוח בפוליוויז״ שבתוך החלון לצורך שמירת הנתונים.
סנכרון/עדכון פרטי הלקוח לאחר הקמתו
סנכרון/עדכון פרטי הלקוח לאחר הקמתו
כאשר מבוצעת הקמת הלקוח חדש כל הפרטים מסונכרנים לפי מה שהוזן בעת הקמתו, ייתכנו מקרים בהם מבוצעים שינויים בפרטי הלקוח (מחיקת לקוח למשל) ויש צורך בעדכון המזהה לקוח בכרטיס טרום הייעוץ.
אין צורך להקמה מחדש של הלקוח וניתן לבצע סנכרון לפרטים אישיים החדשים שהוחלפו בעזרת הכפתור הבא:
כניסה באמצעות הכפתור ״פעולות נוספות״ הנמצא בכרטיס הלקוח ט.ייעוץ
לחיצה על הכפתור המיועד ״עדכן פרטי לקוח בפוליוויז״ שפותח את החלון המנגיש בחירת חשבון רלוונטי להתממשקות הרצויה.
בחירת חשבון פוליוויז הרלוונטי בסנכרון
לחיצה על הכפתור ״עדכן פרטי לקוח בפוליוויז״ לצורך שמירת הנתונים.