עמוד ״ניהול לידים״ מאפשר לייצר דפי נחיתה (דף בו הלקוח משאיר פרטים ליצירת קשר) עבור קמפיינים שונים, לרכז את כל הלידים במקום אחד, לסנן, ולנהל את הפניות שהתקבלו. באמצעותו ניתן לראות מידע חשוב על כל ליד, לעדכן סטטוסים, ולייעל את תהליך העבודה מול לקוחות פוטנציאליים.
יתרונות עיקריים:
✅ יצירה ועריכה של דפי נחיתה
✅ גישה מהירה לכל הלידים במקום אחד
✅ עדכון סטטוס ליד וניהול המשך הטיפול
כדי להיכנס לעמוד ניהול הלידים היכנס למערכת ולחץ על "ניהול לידים" בתפריט הצד.
סקירה על עמוד הלידים
סקירה על עמוד הלידים
עמוד ניהול הלידים מחולק לשני חלקים:
חלק ראשון: יצירת עמוד קליטת לידים
בחלק זה תוכל ליצור ולערוך דפי נחיתה. דפי נחיתה שונים מאפשרים מדידה מדויקת של אפקטיביות ערוצי השיווק, שיפור תהליכי מכירה, וזיהוי מקורות הלידים המניבים ביותר.
1. ניהול מקורות וסיבות לפנייה (הסבר מלא למטה)
2. כפתור ״צור קישור״ - בלחיצה על כפתור זה, ניתן ליצור קישור ייחודי לשיתוף בקלות עם לקוחות פוטנציאליים – דרך פייסבוק, אינסטגרם, תוכניות "חבר מביא חבר" ועוד.
כל ליד שימלא את פרטיו דרך הקישור ישויך אוטומטית לקמפיין הרלוונטי ויופיע בטבלה למטה.
📌 שימו לב:
ניתן להפיק את אותו קישור מספר פעמים.
כל עוד לא בוצע שינוי בהגדרות דרך "ניהול מקורות וסיבות לפנייה", מקור הליד יישאר זהה.
אין חובה לשמור את הקישור הקיים – הוא נשמר אוטומטית, אך ניתן ליצור קישורים חדשים ללא הגבלה.
חלק שני: רשימת לידים
3. הטבלה מרכזת את כל הלידים שהתקבלו מכל מקורות הפנייה השונים, ומאפשרת ניהול ומעקב נוחים אחר הסטטוסים שלהם.
📌 איך זה עובד?
ליד שנכנס דרך קישור שיצרת יופיע בטבלה עם תיוג "חדש" בעמודת הסטטוס.
לאחר יצירת קשר או טיפול בפנייה, ניתן לעדכן ידנית את הסטטוס בהתאם להתקדמות התהליך.
דרך הטבלה ניתן גם להקים את הלקוח כ"טרום ייעוץ", אם יש צורך בהמשך תהליך ועדכון פרטים נוספים.
חלון ״ניהול מקורות וסיבות לפנייה״
חלון ״ניהול מקורות וסיבות לפנייה״
לחיצה על כפתור זה, תפתח חלון על המסך דרכו ניתן לערוך ולהגדיר דפי נחיתה (דף איסוף פרטים).
תיאור - יופיע בדף הנחיתה: מלל חופשי וכמה מילים אשר יופיעו מתחת ללוגו שלך בדף השארת הפרטים (הלוגו נקבע לפי ההגדרות של בעל המסד נתונים הראשי).
כאן יופיע המלל שתרשום בחלון התיאור:
2. סיבת הפנייה לסוכן: בחלונית זו תוכל להכניס את כל הסיבות האפשרויות בגינן לקוח יכול לפנות אליך. הסיבות שתכניס כאן, יופיעו כשדה בחירה בדף הנחיתה. מאוחר יותר, לאחר שהליד יימלא את הפרטים, הסיבה שבחר הליד בדף הנחיתה תופיע ברשימת הלידים.
כך ייראו הלידים את סיבות הפנייה שתזין בשלב יצירת דף הנחיתה:
3. מקור הלידים – סוג הקמפיין: נועד לקשר את הליד לקמפיין הרלוונטי. כל מקור שתזין כאן, יהפוך לדף נחיתה עבור קמפיין ספציפי, למשל: שת״פ עם סוכן נוסף/אינסטגרם/פייסבוק/אתר אינטרנט.
הלידים שייכנסו דרך הדפים השונים ייסווגו אוטומטית לפי מקור הפנייה ברשימת הלידים המלאה, מה שמאפשר ניתוח ומעקב אפקטיבי אחר ביצועי הקמפיינים.
📌 חשוב לדעת:
המבוטח לא נחשף לשם המקור.
שם המקור מוטמע באופן מוצפן בתוך הקישור, כך שהמידע נשאר פנימי ונשלט על ידי המערכת.
כך תוכל לראות את מקור הליד בתוך רשימת הלידים:
כפתור ״הקם לקוח כטרום ייעוץ״
במידה וליד רוצה להמשיך בתהליך, לחיצה על כפתור זה תקים עבורו משתמש ״טרום ייעוץ״ במערכת. תוכל לקרוא עוד על לקוח טרום ייעוץ בעמוד זה.
לפרטים נוספים ומידע על הפיצ׳ר תוכלו ליצור קשר מול רואטו: support@roeto.co.il