כל האוספים
Roeto-Pol
Roeto-Pol בואו להכיר את הפיצ'ר החדש!
Roeto-Pol בואו להכיר את הפיצ'ר החדש!

שדרוג תהליך המכירה ואינטגרציה מלאה עם המערכת - קליק אחד, ותתחילו לגדול

Guy Rysher avatar
נכתב על ידי Guy Rysher
עודכן לפני יותר משבוע

אחד העקרונות החשובים ביותר שלנו הוא הרצון לעזור לסוכני הביטוח השונים לצמצם את זמן התפעול ולאפשר להם להתרכז בדברים החשובים באמת. הפעם, בחרנו להתמקד בתהליך הגיוס של לקוחות חדשים.

תהליך הגיוס של לקוח חדש יכול לקחת זמן, כשהוא כולל בתוכו בירור מול היצרניות השונות, משיכת הנתונים מהר הביטוח, וכמובן בקשת טרום ייעוץ (פישינג 9100) מהמסלקה הפנסיונית. בשביל להקל על התהליך, צוות הפיתוח שלנו עבד בתקופה האחרונה על מערכת חדשה שתעזור בשדרוג תהליך המכירה ואנחנו שמחים להציג לכם את Roeto-Pol!

אז איך זה עובד?

בסרגל  הכלים במערכת תראו את האופציה החדשה של Roeto-Pol.  לחיצה על אופציה זו תעביר אתכם לחלון המכיל פירוט על המוצר ואופציה להצטרף לשירות. בלחיצה על אישור, תקבלו 3 בקשות ראשונות מתנה בכדי להתנסות ולהתרשם מהמערכת.

לאחר ההצטרפות, רוב העבודה תעשה מעמוד טרום ייעוץ.

ברגע הקמת הלקוח בעמוד טרום ייעוץ, תוכלו להיכנס לתיק שלו, שם תופיע לכם אופציה להגיש בקשה דרך Roeto-Pol. בלחיצה על הגש בקשה תפתח לכם חלונית עם מספר אופציות מפורטות לקבלת מידע (אם תרצו למשל רק להגיש ייפוי כוח, או לפנות רק להר הביטוח). בעת ייצור הבקשה, הלקוח החדש שלכם יקבל לינק ייעודי בו הוא ימלא את הפרטים הרלוונטים בהתאם לבקשה ויוכל לחתום מרחוק על ייפוי הכוח הדרוש לסוכן.

אם שכחתם להעתיק את הלינק לשליחה ללקוח, תוכלו למצוא אותו בתיבת סטטוס הבקשה, ולשלוח את הטקסט המקושר פעם נוספת.

לאחר שהלקוח חתם מרחוק על המסמכים, ישלח לסוכן מייל עם הפרטים הדרושים, אותם יוכל לשלוח לחברות השונות לקבלת העתקי פוליסות (שימו לב, השליחה אינה אוטומטית).

לפרטים נוספים פנו לתמיכה הטכנית שלנו דרך עמוד צור קשר, או פשוט דרך הצ'אט בפינת האתר.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?